beantwoord

Altijd korting

  • 26 mei 2015
  • 3 reacties
  • 179 Bekeken

Goedemorgen NS,

Zojuist heb ik mijn abonnement van altijd korting geactiveerd. Tot mijn verbazing is dit het abonnement voor het reizen in de eerste klas, en niet de tweede klas waar ik altijd mee reis.
Ik denk dat tijdens het bestellen van dit abonnement
icon

Beste antwoord door Herman NS 26 mei 2015, 18:47

Hallo Gerben,

Wil je in een privébericht jouw NAW-gegevens, geboortedatum en het kaartnummer toezenden? Je stuurt een privébericht door op mijn naam en vervolgens op 'stuur bericht' te klikken.
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Gerben,

Wil je in een privébericht jouw NAW-gegevens, geboortedatum en het kaartnummer toezenden? Je stuurt een privébericht door op mijn naam en vervolgens op 'stuur bericht' te klikken.
Badge
Even iets mis gegaan is. Is het mogelijk om dit abonnement van de eerste naar de tweede klas te wijzigen? Met vriendelijke groeten. Gerben

Gerben, welkom op het forum. Het abonnement 'altijd korting' verkopen wij niet. Bedoel je soms het Altijd Voordeel of Altijd Vrij abonnement? En heb je hier ook al mee gereisd?
Even iets mis gegaan is. Is het mogelijk om dit abonnement van de eerste naar de tweede klas te wijzigen? Met vriendelijke groeten. Gerben

Reageer