beantwoord

Altijd Voordeel: activeren?

• 19 april 2017
  • 3 reacties
  • 124 Bekeken

Omdat ik 2x per week van WP - LEDN moet werd mij toen geadviseerd om Altijd Voordeel abonnement te gaan nemen. Ik heb Altijd Voordeel Jaar aangevraagd. Mijn vraag is als ik mijn nieuwe OV chipkaart heb ontvangen, is dan de bedoeling dat ik naar de kaartjesautomaat moet om hem te activeren, of is dat niet nodig?
icon

Beste antwoord door Denice NS 19 april 2017, 14:55

Wat Slidestops zegt klopt inderdaad. Bestellingen die worden gedaan op een reeds bestaande kaart moeten worden geactiveerd op de kaart via de automaat. Als je een nieuwe OV-chipkaart aanvraagt tijdens je bestelling zal je abonnement daar gelijk opgezet worden en hoef je zelf niks meer te doen. Je kan je abonnement dan gelijk vanaf de opgegeven ingangsdatum gebruiken 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

@Denice en @Slidestops hartelijk bedankt voor jullie antwoord. Het is me nu duidelijk.
Wat Slidestops zegt klopt inderdaad. Bestellingen die worden gedaan op een reeds bestaande kaart moeten worden geactiveerd op de kaart via de automaat. Als je een nieuwe OV-chipkaart aanvraagt tijdens je bestelling zal je abonnement daar gelijk opgezet worden en hoef je zelf niks meer te doen. Je kan je abonnement dan gelijk vanaf de opgegeven ingangsdatum gebruiken 🙂
Reputatie 7
Als je hem met nieuwe kaart besteld hebt, zou die op de nieuwe kaart moeten staan als je die binnen krijgt.

Reageer