beantwoord

Altijd vrij abonnement

• 12 november 2018
  • 2 reacties
  • 167 Bekeken

Hallo,
Ik heb een altijd vrij abonnement aangevraagd welke vanaf 19 november in gaat. Dit heb ik afgesloten voor 1 maand. Wordt deze automatisch verlengd? Ik heb dit nodig voor mijn werk, maar heb geen jaarcontract dus het leek mij verstandiger om een maandelijks abonnement te nemen.
Bedankt,
Maxine
icon

Beste antwoord door Slidestops 13 november 2018, 03:01

De maand variant bij een klassiek abonnement loopt automatisch af en dan kun je een nieuwe aanvragen.

Tip: mocht je nog geen flex hebben, kijk daar eens naar. Je kunt nog steeds maandelijks opzeggen of downgraden, maar de abonnementsprijs per maand is een stukje lager 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
De maand variant bij een klassiek abonnement loopt automatisch af en dan kun je een nieuwe aanvragen.

Tip: mocht je nog geen flex hebben, kijk daar eens naar. Je kunt nog steeds maandelijks opzeggen of downgraden, maar de abonnementsprijs per maand is een stukje lager 🙂
Welkom bij de Community, maxines1 :)

Ik zie dat Slidestops je al van een reactie heeft voorzien (Jij was er vroeg/laat bij, Slidestops 😉 )

NS Flex is inderdaad een hele goede optie! Als je op dit moment een maandabonnement hebt lopen kan je niet tussentijds overstappen op NS Flex. Echter mocht je na deze maand weer een Altijd Vrij abonnement nodig zijn zou ik NS Flex Altijd Vrij absoluut aanraden. Dit product kan je na een looptijd van minimaal 30 dagen elk moment wijzigen/opzeggen. Meer info kan je hier vinden.

Reageer