beantwoord

Altijd vrij abonnement bestellen

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Hallo!

Ik probeer al enige dagen een altijd vrij abonnement (klassiek abonnement) af te sluiten voor de maand januari. Ik krijg echter steeds een foutmelding bij het invullen van de ingangsdatum. Volgens de klantenservice had dit te maken met de overgang naar het nieuwe jaar. Ik vroeg me af of dat hier wat nadere informatie over gegeven kan worden? Wanneer is de verwachting dat het verholpen zal zijn?
Zonder abonnement zijn immers mijn reiskosten een stuk hoger, dus het zou fijn zijn als het snel verholpen is.
icon

Beste antwoord door Denice NS 3 januari 2019, 17:36

Hi Esje. Welkom bij de Community!

Vervelend dat het aanvragen van een nieuw abonnement niet lukt. Ik begrijp dat het om een maandabonnement gaat? Heb je momenteel nog een maandabonnement op je kaart staan? Dan kan de volgende pas ingaan als de huidige is afgelopen. Momenteel is er geen storing bekend. Zou je het nogmaals willen proberen en laten weten of het wel of niet gelukt is?

Bekijk origineel

2 reacties

Ik weet niet of er momenteel storingen zijn met het aankopen van de klassieke abonnementen. Ik werk niet voor de NS.

Altijd Vrij is een van de twee abonnementen die, de laatste keer dat ik keek, nog wel aan de NS automaat te kopen is. Het andere is Altijd Voordeel.

Heb je al een persoonlijke OV-kaart?

Dan zou je de volgende keer je een station passeert, eens kunnen kijken of dit abonnement nog in de automaat zit. Je moet wel direct afrekenen met je debet- of creditkaart.

Je kan dan direct op je abonnement beginnen reizen.

Als je het abonnement met een nieuwe kaart wil bestellen, kan deze ten vroegste na 8 dagen ingaan.
Hi Esje. Welkom bij de Community!

Vervelend dat het aanvragen van een nieuw abonnement niet lukt. Ik begrijp dat het om een maandabonnement gaat? Heb je momenteel nog een maandabonnement op je kaart staan? Dan kan de volgende pas ingaan als de huidige is afgelopen. Momenteel is er geen storing bekend. Zou je het nogmaals willen proberen en laten weten of het wel of niet gelukt is?

Reageer