beantwoord

Altijd Vrij abonnement - Kortingscode exstudent werkte niet, toch abonnement aangeschaft

• 17 juli 2017
  • 3 reacties
  • 275 Bekeken

Help! Afgelopen weekend heb ik met spoed een altijd vrij abonnement aan moeten schaffen, in verband met een nieuwe baan. Nu zal ik echter deze maand afstuderen en heb ik nog een studentenreisproduct op mijn OV-kaart staan. Hierdoor is het mij niet gelukt om de kortingscode in te voeren - wat me 50 euro zou schelen, omdat het studentenreisproduct nog op de kaart geactiveerd staat. Dit product kon ik niet van de kaart afhalen omdat ik de kaart nodig had om te reizen. Inmiddels is de nieuwe OV onderweg met het Altijd Vrij abonnement erop, maar nu heb ik geen korting.

Ik zou graag willen weten hoe ik deze korting me terugwerkende kracht kan verkrijgen.
icon

Beste antwoord door Thomas NS 18 juli 2017, 10:12

Update: Via Social Media heeft Rosanne nog contact met ons opgenomen, waar wij de Exstudentenkorting handmatig hebben verwerkt in de abonnementsprijs. Bedankt voor de update Rosanne!
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo rooosanne, welkom op het NS Serviceforum. Goed dat je ons hebt gevonden!

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum, IBAN en OV-chipkaartnummer? Dan ga ik even kijken wat we voor je kunnen betekenen! Een privébericht kun je sturen door op mijn naam te klikken en dan via de knop 'stuur bericht'.
Ik heb rooosanne helaas niet meer tijdig kunnen helpen vandaag. Gezien mijn dienst over enkele minuten ten einde loopt heb ik haar geadviseerd om contact op te nemen met ons via een van onze andere kanalen.

Voor de meelezers: Mocht je een vergelijkbare situatie hebben, kun je hiervoor het beste contact op nemen met onze Klantenservice.
Reputatie 7
Update: Via Social Media heeft Rosanne nog contact met ons opgenomen, waar wij de Exstudentenkorting handmatig hebben verwerkt in de abonnementsprijs. Bedankt voor de update Rosanne!

Reageer