beantwoord

altijd vrij abonnement verlengen

• 21 maart 2014
  • 3 reacties
  • 681 Bekeken

Ik heb een altijd vrij abonnemet geprobeerd voor een maand en heb daarvoor ook een persoonlijke OV-chipkaart aangeschaft. Nu is die maand voorbij en wil ik mijn abonnement verlengen, maar noch de spraakcomputer noch een mijnheer van de klantenservice kon me verder helpen - enkel de info: het kan via onze site. Maar waar en hoe dat vertellen ze er niet bij.
Wim
icon

Beste antwoord door Loes 21 maart 2014, 21:59

Hoi w.smeets,
Het altijd vrij abonnement is te koop via ns.nl, onder het kopje "producten"en dan altijd vrij(let goed op de ingangsdatum, pas deze aan aan de datum die u graag wil). Het kan ook bij de NS-kaartautomaten of aan de balie op een groter station.
Gr. Ingrid

Daarbij wel even aangevuld dat ik niet weet welk abonnement u wilt verlengen, wel dat het om Altijd Vrij gaat, maar wilt u nu wederom een maand versie of een jaarversie? De jaarversie is alleen via de site te koop en de maandversie kan, zoals Inkie aangeeft zowel via de site als op het station.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi w.smeets,
Het altijd vrij abonnement is te koop via ns.nl, onder het kopje "producten"en dan altijd vrij(let goed op de ingangsdatum, pas deze aan aan de datum die u graag wil). Het kan ook bij de NS-kaartautomaten of aan de balie op een groter station.
Gr. Ingrid
Hoi w.smeets,
Gr. Ingrid

Daarbij wel even aangevuld dat ik niet weet welk abonnement u wilt verlengen, wel dat het om Altijd Vrij gaat, maar wilt u nu wederom een maand versie of een jaarversie? De jaarversie is alleen via de site te koop en de maandversie kan, zoals Inkie aangeeft zowel via de site als op het station.
Dag W. Smeets, welkom op ons forum. Ik heb je topic verplaatst naar abonnementen zodat deze iets beter vindbaar is. De antwoorden van Loes en inkie zijn beide juist. Een Altijd Vrij maandabonnement kun je kopen bij de NS Kaartautomaat of online. De jaarvariant is enkel online te verkrijgen. Vriendelijke groet Ramon

Reageer