beantwoord

Altijd Vrij Maand: Prijs in advieswijzer: 399 Euro. Prijs bij direct bestellen: 408 Euro?

• 18 april 2016
  • 2 reacties
  • 125 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Zoals de titel aangeeft krijg je via de advieswijzer bij het advies voor een Altijd Vrij Maand abonnement de prijs van 399 Euro te zien (zie rood gemarkeerde deel op bijgevoegde screenshot). Klik je vervolgens op Kopen, dan krijg je een foutmelding te zien dat de webshop niet bereikbaar is. De foutmelding is hetzelfde in een hele reeks browsers (firefox, chrome, edge, etc). Ik vermoed dat de 399 Euro prijs niet klopt. Koop je hetzelfde abonnement via Direct bestellen voor 408 Euro, dan verschijnt er geen foutmelding over de webshop. Mocht het inderdaad zo zijn dat de webshop een foutieve prijs laat zien, dan zou het fijn zijn als dit wordt aangepast.
icon

Beste antwoord door Pe_pe 18 april 2016, 22:37

De maandprijs die de abonnementenwijzer laat zien is niet gecorrigeerd voor inflatie. €408 Is de huidige prijs.

De abonnementenwijzer vergelijkt alleen jaarabonnementen. Ik zal niet zeggen of de abonnementenwijzer voor jaarabonnementen wel betrouwbare adviezen geeft, want dan wordt mijn bericht mogelijk weer verwijderd, maar wellicht is dit topic het lezen waard.
Bekijk origineel

2 reacties

De maandprijs die de abonnementenwijzer laat zien is niet gecorrigeerd voor inflatie. €408 Is de huidige prijs.

De abonnementenwijzer vergelijkt alleen jaarabonnementen. Ik zal niet zeggen of de abonnementenwijzer voor jaarabonnementen wel betrouwbare adviezen geeft, want dan wordt mijn bericht mogelijk weer verwijderd, maar wellicht is dit topic het lezen waard.
Hallo nsvraag, welkom op het forum!
De prijs die Pe_pe aangeeft klopt inderdaad. Excuses voor de verwarring. Ik ga dit doorgeven aan de betreffende afdeling zodat de prijs kan worden aangepast.

Reageer