beantwoord

Altijd Vrij naar Altijd Voordeel

• 1 januari 2015
  • 4 reacties
  • 164 Bekeken

Hoi,

Ik wil graag mijn hoofdabonnement wijzigen van Altijd vrij naar altijd voordeel, aangezien dit goedkoper is voor mijn huidige situatie. Als ik mijn abonnement wil wijzigen op mijnNs, zie ik alleen een klassewissel staan.

Hoe kan ik alsnog overstappen naar een nieuw abonnement?

Bij voorbaad dank.
icon

Beste antwoord door Tochjo 2 januari 2015, 10:13

In Mijn NS kunt u bij Mijn producten de ingangsdatum van uw abonnement zien. Een doorlopend abonnement is het eerste jaar niet opzegbaar, maar na het eerste jaar maandelijks. Downgraden naar een goedkoper abonnement kan ook pas na het eerste jaar.
Bekijk origineel

4 reacties

Naar een duurder abonnement kan altijd. Downgraden naar een goedkoper abonnement kan alleen na de afloopdatum van het contract.
Bedankt voor je snelle antwoord.
Kan ik ook ergens zien tot wanneer het contract duurt? En kan ik tussentijds dit contract ook stoppen?
Badge +3
In Mijn NS kunt u bij Mijn producten de ingangsdatum van uw abonnement zien. Een doorlopend abonnement is het eerste jaar niet opzegbaar, maar na het eerste jaar maandelijks. Downgraden naar een goedkoper abonnement kan ook pas na het eerste jaar.
Klopt, downgraden kan pas na het eerste jaar. Eventueel kan je de ingangsdatum van je abonnement ook achterhalen door even de bevestigingsmail of brief van je abonnement erbij te pakken.

Reageer