beantwoord

ander rekeningnummer gebruiken om te betalen

• 9 mei 2016
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb mij het betalen van het maand abonnement een bankrekening gebruikt met te weinig saldo. De transactie is afgebroken en ik kon niet terug naar het scherm waar ik een andere rekening kon kiezen. Ik heb dus opnieuw alle gegevens ingevuld om via een andere rekening te betalen, maar dan krijg ik de mededeling dat het product conflicteert met een ander product op de ov-kaart. Waarschijnlijk staat de eerste bestelling dus nog open. Hoe kan ik nu ofwel de eerste bestelling afronden met een andere bankrekening of een nieuw abonnement bestellen en betalen?
icon

Beste antwoord door Tochjo 9 mei 2016, 22:58

Zulke afgeronde bestellingen worden 's nachts uit het systeem verwijderd. U kunt het dus morgen opnieuw proberen. Als u daar niet op wilt wachten, dan kunt u ook contact opnemen met de klantenservice. Deze kan zulke bestellingen direct verwijderen.

Direct contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief) en via Twitter.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Zulke afgeronde bestellingen worden 's nachts uit het systeem verwijderd. U kunt het dus morgen opnieuw proberen. Als u daar niet op wilt wachten, dan kunt u ook contact opnemen met de klantenservice. Deze kan zulke bestellingen direct verwijderen.

Direct contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief) en via Twitter.

Reageer