beantwoord

Annuleren/wijzigen Traject Vrij

• 23 augustus 2014
  • 1 reactie
  • 351 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Afgelopen week heb ik een traject vrij jaar abonnement aangevraagd (met nieuwe OV pas). Ik heb achteraf gezien meer aan een maand abonnement, dus wil ik het jaar abonnement opzeggen (of wisselen). Na 2 keer gebeld te hebben met NS klantenservice wordt er heel moeilijk gedaan om dit te annuleren/wijzigen.

In eerste instantie wordt mij verteld dat ik de nieuwe kaart eerst binnen moet hebben voordat het abonnement geannuleerd/gewijzigd kan worden. Zodra ik de kaart binnen heb bel ik de 2de keer, ik moet vervolgens wachten totdat het product ingaat (het product gaat 14 dagen na bestelling in).

Ik heb toch gewoon recht op 14 dagen bedenk termijn? Waarom wordt hier zo moeilijk overgedaan? Ik wil tenslotte per maand meer betalen dan bij een jaar abonnement.

Tevens, waarom krijg ik geen bevestiging van genoteerde noties? Zo kan medewerker A mij afschepen met een belofte zonder dat medewerker B zich daar aan hoeft te houden.
icon

Beste antwoord door Marjan NS 25 augustus 2014, 08:38

Hallo GJM,

Vervelend dat het niet lukt om je abonnement te annuleren. Kun je mij een privébericht sturen met je NAW gegevens en geboortedatum? Dan ga ik er voor je naar kijken.
Als medewerker A een belofte maakt dan wordt dit genoteerd in het systeem en kunnen andere medewerkers dit teruglezen. Hier zal een andere medewerker zich dan ook aan houden.

Groet,
Marjan
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo GJM,

Vervelend dat het niet lukt om je abonnement te annuleren. Kun je mij een privébericht sturen met je NAW gegevens en geboortedatum? Dan ga ik er voor je naar kijken.
Als medewerker A een belofte maakt dan wordt dit genoteerd in het systeem en kunnen andere medewerkers dit teruglezen. Hier zal een andere medewerker zich dan ook aan houden.

Groet,
Marjan

Reageer