beantwoord

Annulering Kids vrij

  • 24 March 2023
  • 4 reacties
  • 82 Bekeken

Goedemorgen, 

Ik heb op de OV kaarten van mijn kinderen een Kids Vrij abonnement gezet. Deze moet nog geactiveerd worden bij een NS-paal. Echter krijg ik nu een mail dat beide abonnementen zijn geannuleerd. Zonder opgaaf van reden.

Iemand enig idee waarom?

gr

Linda  

icon

Beste antwoord door MoDe 24 March 2023, 09:38

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Linda, en welkom bij onze Community.

Dat is inderdaad erg vreemd, een annulering zou niet zomaar plaats mogen vinden. Zoals MoDe terecht aangeeft is het zaak om het abonnement binnen 30 dagen te activeren.

Ik wil mij graag bij MoDe aansluiten en je adviseren om hiervoor contact op te nemen met de klantenservice via chat, telefoon, Twitter of Facebook. Zij kunnen je bestellingen erbij zoeken en kijken wat hier verkeerd gaat.

Reputatie 7
Badge +3

ik heb er op 10.03.2023 opgezet. dus 14 dgn geleden. Kaarten verlopen niet binnenkort. 

 

Vreemd. Wij kunnen hier niet bij klantgegevens, neem daarom contact op de klantenservice. Zij kunnen het voor jou uitzoeken.

ik heb er op 10.03.2023 opgezet. dus 14 dgn geleden. Kaarten verlopen niet binnenkort. 

 

Reputatie 7
Badge +3

Is het meer dan een maand geleden dat kidsvrij op de kaart gezet is? Of verlopen de kaarten binnenkort?

Het is hier bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity gissen naar het waarom. Je kunt het beste telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Reageer