beantwoord

April-Sept 2019 - Invoiced twice by NS

• 21 november 2019
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

Hallo,

Van april 2019 tot september 2019 heb ik twee keer mijn reis van Amsterdam naar Hoofddorp betaald.

1. Ik had 1 maandelijks abonnement (74EUR, zie alle facturen bijgevoegd van Amsterdam Zuid naar Schiphol)
  2. Ik heb BOVEN al mijn reizen van Amsterdam naar Hoofddorp betaald.

Dit is veel geld dat ik heb betaald terwijl het niet de bedoeling was. Kan NS me het geld teruggeven, in ieder geval de reiskosten van Amsterdam Zuid naar Schiphol omdat ik een maandelijks abonnement had (en ik heb 6 maanden 2 keer de tickets betaald?)

Bedankt!

Alice

icon

Beste antwoord door Danny NS 21 november 2019, 11:06

Hoi Alice Teillagorry en welkom bij de NS Community!

In het geval dat je dubbel hebt betaald spijt mij dat enorm! Dat had nooit mogen gebeuren. Wat je op dit punt het beste kan doen is contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen dan een kijkje nemen in jouw facturen en waar nodig een correctie uitvoeren.

Heb je een NS Flex abonnement? Lees dan goed naar de periode waarvoor je moet betalen op jouw factuur. Soms kan het lijken dat je dubbel moet betalen maar gaat het om verschillende periode's.

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Alice Teillagorry en welkom bij de NS Community!

In het geval dat je dubbel hebt betaald spijt mij dat enorm! Dat had nooit mogen gebeuren. Wat je op dit punt het beste kan doen is contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen dan een kijkje nemen in jouw facturen en waar nodig een correctie uitvoeren.

Heb je een NS Flex abonnement? Lees dan goed naar de periode waarvoor je moet betalen op jouw factuur. Soms kan het lijken dat je dubbel moet betalen maar gaat het om verschillende periode's.

Reageer