beantwoord

@5 abonnement ook voor bus en tram?

• 13 januari 2020
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

Van plan om meer met de trein te reizen en dan met name in daluren. Ik heb een anonieme OV kaart die ik moet opladen. Tot nu toe te weinig gebruikt om tot een persoonlijke - over te gaan. 

Om te beginnen zal ik 2-3 keer per week met de trein reizen, vaak gekoppeld aan bus en tram. Na alles wat ook flex- heet te hebben overwogen is het abonnement van €105 voor mij niet voordeliger. 

Mijn anonieme kaart kan ik er niet bij laten zetten? Want natuurlijk vind ik het wel handig om maar 1 pasje te hoeven gebruiken en daar dan op afgerekend te worden. Graag advies, dank vast!

icon

Beste antwoord door MoDe 13 januari 2020, 23:20

Een abonnement moet op een persoonlijke OV-chipkaart. Deze kun je met een abonnement meebestellen. Het lijkt dat als je vooral in de daluren reist dat een dalvoordeelabonnement het beste bij jou past, maar dat hangt ook van de reisafstand af. Bij Flex reis je in alle OV op rekening. Een Flex abonnement is alleen geldig in treinen.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Een abonnement moet op een persoonlijke OV-chipkaart. Deze kun je met een abonnement meebestellen. Het lijkt dat als je vooral in de daluren reist dat een dalvoordeelabonnement het beste bij jou past, maar dat hangt ook van de reisafstand af. Bij Flex reis je in alle OV op rekening. Een Flex abonnement is alleen geldig in treinen.

Reageer