beantwoord

Automatisch verlengen

• 27 november 2019
  • 3 reacties
  • 54 Bekeken

Ik heb een altijd vrij jaar abonnement. Vooruit betaald met ideal, en als het goed is per automatisch incasso verlengen.

Morgen kan ik dit abonnement “wijzigen”. Wordt deze wel automatisch verlengd? En vind deze afschrijving morgen dan ook plaats? 

Hopelijk kom ik morgen niet voor onaangename verassingen te staan.

Hopende op een automatische verlenging! :) 

icon

Beste antwoord door Thom 27 november 2019, 19:04

Uw klassieke abonnement wordt morgen automatisch verlengd. De afschrijving vindt doorgaans binnen een paar dagen plaats, niet vanzelfsprekend morgen. Als het goed is, heeft u er bericht over gehad.

Ik zou me geen zorgen maken.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Uw klassieke abonnement wordt morgen automatisch verlengd. De afschrijving vindt doorgaans binnen een paar dagen plaats, niet vanzelfsprekend morgen. Als het goed is, heeft u er bericht over gehad.

Ik zou me geen zorgen maken.

Klassiek is het niet meer sinds de intrede van NS flex right? Eerste maand nu met dit abonnement. 

Ik reis hiermee “zakelijk” alleen wilt mijn werkgever geen rekeningen direct meer betalen en zij de controle moeten doen. Jij weet wellicht best veel gezien je rank. 

Altijd vrij (Rotterdam Alexander - Schiphol) is met altijd vrij €347 excl. ICD. 

Is het zakelijke abonnement, zelfde traject, alleen doordeweeks, 1e klas €280? 

Reputatie 7
Badge +4

U kunt overgegaan zijn op Flex, dan betaalt u per maand. Het is echter niet zo dat klassieke abonnementen nu al automatisch overgaan naar Flex. In 2021 kunt u alleen nog AltijdVrij als Flexabonnement krijgen. Het bedrag van 280 komt me niet bekend voor op dit traject.

Reageer