beantwoord

Automatische incasso voordeelurenabonnement mislukt

• 26 november 2014
  • 1 reactie
  • 519 Bekeken

Goedemorgen,

Sinds jaren betaal ik mijn NS voordeelurenabonnement per automatische incasso. Dit jaar is hierbij kennelijk iets mis gegaan omdat het rekeningnummer in de administratie van NS niet meer klopt; ik ontving vandaag een brief van een incassobureau dat ik binnen acht dagen het verschuldigde bedrag van 60 euro plus 40 euro incassokosten dien te betalen. Omdat het mij zeer verbaasde dat ik geen betalingsherinninering van de NS zelf heb ontvangen toen de automatische incasso kennelijk mislukt was, belde ik vanochtend met de NS klantenservice. Daar werd mij verteld dat ik de betalingsherinnering per mail ontvangen zou moeten hebben. Ik heb daarop mijn mailbox binnenstebuiten gekeerd, maar geen betalingsherinnering van NS per mail ontvangen. Het emailadres dat van mij bekend is bij de NS klopt echter wel.

Wat nu? Ik wil natuurlijk de kosten van mijn voordeelurenabonnement betalen, maar ik vind de 40 euro incassokosten in dit geval onterecht. Hoe kan ik dit netjes oplossen?
icon

Beste antwoord door Jan NS 26 november 2014, 17:27

Beste Floor, welkom op het forum. Wat ben je in een nare situatie beland. Helaas zul je de abonnementskosten en de incassokosten eerst moeten betalen. Na betaling kan je schriftelijk een klacht bij ons indienen met je bezwaar. De afdeling abonnementen zoekt dan een passende oplossing. Het adres vind je hieronder.

NS Klantenservice
afdeling abonnementen
Postbus 2368
3500 GJ Utrecht
Bekijk origineel

1 reactie

Beste Floor, welkom op het forum. Wat ben je in een nare situatie beland. Helaas zul je de abonnementskosten en de incassokosten eerst moeten betalen. Na betaling kan je schriftelijk een klacht bij ons indienen met je bezwaar. De afdeling abonnementen zoekt dan een passende oplossing. Het adres vind je hieronder.

NS Klantenservice
afdeling abonnementen
Postbus 2368
3500 GJ Utrecht

Reageer