Er werd net tot mijn verbazing 50 euro van mijn rekening afgeschreven voor de automatische verlenging van een Dal Voordeelkaart. Ik heb sinds een maand of twee een zakelijk OV-vrij abonnement bij jullie, dus dat lijkt mij een vergissing. Referentienummer is 16707068.
Ik heb de boeking gestorneerd, maar als ik nog ergens dit moet melden, dan hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet,
Bas
Beste antwoord door Thom
U heeft het waarschijnlijk niet opgezegd. Normaal krijgt u daarvoor twee keer een bericht. U kunt het alsnog bij Klantenservice proberen. Wacht er niet mee. Storneren is doorgaans onhandig, want dan heeft u niet betaald en komt de herinneringsmachine automatisch in werking.
Als u een wat uitgebreider gesprek wilt, of wanneer u niet zo goed overweg kunt met de moderne kanalen, dan kunt u het beste Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het via onderstaande kanalen sneller.
Twitter en Facebook zijn inmiddels ook 24 uur per dag actief en deze kanalen hebben de voorkeur van NS. Een overzicht van de overige mogelijkheden vindt u bij chat en ander contact. Het sturen van een e-mail is niet verstandig, de beantwoording duurt lang.
Bekijk origineel
Als u een wat uitgebreider gesprek wilt, of wanneer u niet zo goed overweg kunt met de moderne kanalen, dan kunt u het beste Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het via onderstaande kanalen sneller.
Twitter en Facebook zijn inmiddels ook 24 uur per dag actief en deze kanalen hebben de voorkeur van NS. Een overzicht van de overige mogelijkheden vindt u bij chat en ander contact. Het sturen van een e-mail is niet verstandig, de beantwoording duurt lang.