beantwoord

Automatische verlenging dalurenabonnement

• 6 november 2015
  • 4 reacties
  • 107 Bekeken

Hi,

Afgelopen jaar heb ik een dalurenabonnement gehad.
Dit kreeg ik aangeboden omdat ik niet langer een studenten-ov had,
hartstikke fijn, een jaar lang reizen met 40% korting in de daluren.

Alleen nu is het abonnement automatisch verlengd voor een heel jaar en wordt
er €50,- afgeschreven van mijn rekening. Ik zit hier niet op te wachten, aangezien ik doordeweeks altijd in de spits reis.

Kan ik hier nog vanaf?!

Groetjes,
Merel
icon

Beste antwoord door Sivan NS 6 november 2015, 11:08

Hoi Merel!

Je hebt een doorlopend abonnement afgesloten, vandaar dat het automatisch wordt verlengd. Ongeveer 6 weken voor de verlenging hebben we je een e-mail gestuurd, ter aankondiging. Op de dag van de verlenging sturen we nogmaals een e-mail.

Je kunt je abonnement het snelst opzeggen via 030-7515155. Als er net pas is verlengd, ga ik er vanuit dat je na opzegging en deactivatie van het product een restitutie van 11 maanden krijgt.
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Merel!

Je hebt een doorlopend abonnement afgesloten, vandaar dat het automatisch wordt verlengd. Ongeveer 6 weken voor de verlenging hebben we je een e-mail gestuurd, ter aankondiging. Op de dag van de verlenging sturen we nogmaals een e-mail.

Je kunt je abonnement het snelst opzeggen via 030-7515155. Als er net pas is verlengd, ga ik er vanuit dat je na opzegging en deactivatie van het product een restitutie van 11 maanden krijgt.
Ik had exact hetzelfde probleem! Mail niet gezien of vergeten op te zeggen, zojuist gebeld en je krijgt inderdaad 11 maanden restitutie mits het product optijd word gedeactiveerd.
Even ter aanvulling: de hoeveelheid maanden die je terugkrijgt hangt natuurlijk af van het moment waarop je abonnement is verlengd, én of je het abonnement wel hebt betaald.
Hoi Merel!

Hoi Sivan,

Dank voor jouw reactie! Ik zal gelijk even bellen.
Ik heb inderdaad, net als Fester, het mailtje over de automatische verlenging compleet gemist.
Maar dan moet het goed komen.

Bedankt!

Reageer