beantwoord

Baas van de ns

Kan ik ook de baas van de ns spreken?

Nauw ik ben verhuisd met spoed naar groningen had geen keus. Ik moet 09 uur op werk zijn in ermelo maar ik heb goedkope treinkaartjes van spoordeelwinkel en alles maar die zijn te gebruiken tot 06:30 en na 9 uur dit betekend dat ik dan 05:05 trein moet hebben dan moet ik in wezep uit stappen en lopen naar ermelo 1. Dat is te lang lopen 2. Dan ben ik te laat. 3. Ik moet nog werken in ermelo tot 28 februari als ik niet kom dan krijg ik boete per vervangend personeel.
icon

Beste antwoord door s1mon9 12 januari 2019, 08:34

Dit is niet echt een onderwerp voor de directeur van de NS, maar we kunnen je hier wel helpen om de handigste tickets om te kopen.

Altijd Voordeel met NS Flex klinkt als een handig abonnement voor jou. Of misschien komen er binnenkort weer actiekaartjes in de verkoop met fysieke ov-chipkaart (daarmee mag je voor de spits inchecken en tijdens de spits doorreizen). Het hangt onder meer af van hoe vaak per week je deze reis maakt, en op welke tijden je wil reizen. Als je die geeft, kunnen we je precies helpen aan je beste optie qua tickets.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Dit is niet echt een onderwerp voor de directeur van de NS, maar we kunnen je hier wel helpen om de handigste tickets om te kopen.

Altijd Voordeel met NS Flex klinkt als een handig abonnement voor jou. Of misschien komen er binnenkort weer actiekaartjes in de verkoop met fysieke ov-chipkaart (daarmee mag je voor de spits inchecken en tijdens de spits doorreizen). Het hangt onder meer af van hoe vaak per week je deze reis maakt, en op welke tijden je wil reizen. Als je die geeft, kunnen we je precies helpen aan je beste optie qua tickets.
Ik heb bewindvoerder mag niet reizen op ns flex al gevraagd ik reis 3 dagen door de weeks en in weekend heb ik weekend vrij abonnement
Reputatie 4
In dat geval zou ik aanraden om de aanbiedingen van NS kaartjes in fysieke winkels in de gaten te houden. Houd vooral Treinreiziger.nl in de gaten, die dit netjes bijhouden. Met die kaartjes mag je nl. ook in de spits reizen, als je voor de spits hebt ingecheckt.
Reputatie 7
Badge +3
raymondbos schreef:

Ik heb bewindvoerder mag niet reizen op ns flex al gevraagd ik reis 3 dagen door de weeks en in weekend heb ik weekend vrij abonnement

Het lijkt me logisch om dit probleem met je bewindvoerder te bespreken.
Wat spijtig dat je met de door jou gekochte tickets niet op het juiste tijdstip kunt reizen, raymondbos. Zoals Tamzin al aangeeft zou ik dit inderdaad bespreekbaar maken met je bewindvoerder omdat hij er ook bij gebaat is dat je aan het werk bent. De boete als je niet op tijd op je werk bent zal hij ook niet prettig vinden. Laat je het ons weten als je nog hulp nodig hebt?
Reputatie 7
raymondbos schreef:

Kan ik ook de baas van de ns spreken?

Waarom zou je daarvoor de baas willen spreken?🤔 De klantenservice zou toch voldoende moeten zijn voor dit soort zaken?

Reageer