beantwoord

Bankrekeningnummer

• 17 april 2015
  • 1 reactie
  • 148 Bekeken

Ik heb een nieuw rekeningnummer en nu is de incasso van mijn voordeelkaart mislukt. De rekening op mijn OV kaart is al lang veranderd en dacht dat dit ook voor het abbonnement van de voordeelkaart gold
icon

Beste antwoord door Herman NS 17 april 2015, 12:00

Hallo Robbrf,

Welkom op het NS Serviceforum. Vervelend dat de incasso is mislukt. Je mag mij wel een privébericht met je NAW-gegevens, geboortedatum, je oude en je nieuwe IBAN-rekeningnummer toesturen. Dan zoek ik het graag voor je uit. Je stuurt een privébericht door op mijn naam en vervolgens op 'stuur bericht' te klikken.

De betaling van jouw abonnement kun je nu doen via de acceptgiro die je zult ontvangen. Het topic heb ik naar 'abonnementen' verplaatst.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Robbrf,

Welkom op het NS Serviceforum. Vervelend dat de incasso is mislukt. Je mag mij wel een privébericht met je NAW-gegevens, geboortedatum, je oude en je nieuwe IBAN-rekeningnummer toesturen. Dan zoek ik het graag voor je uit. Je stuurt een privébericht door op mijn naam en vervolgens op 'stuur bericht' te klikken.

De betaling van jouw abonnement kun je nu doen via de acceptgiro die je zult ontvangen. Het topic heb ik naar 'abonnementen' verplaatst.

Vriendelijke groet,
Herman NS

Reageer