beantwoord

Beëindigen OV-abonnement. Niet mogelijk langs automaat te gaan.

• 19 februari 2018
  • 2 reacties
  • 126 Bekeken

Hallo,

Ik heb recent mijn OV-abonnement opgezegd. Nu moet ik voor 26-2 langs een automaat/servicepunt om deze definitief op te zeggen, maar gezien ik in het buitenland ben, is het voor mij niet haalbaar op en neer te reizen om uit te checken.
Hoe dit het beste op te lossen?

(relatienummer ********)

Met vriendelijke groet,

Bastiaan Sedee
bas.sedee@gmail.com
icon

Beste antwoord door Thom 19 februari 2018, 13:45

U kunt het beste even contact opnemen met Klantenservice. Die blokkeren dan, en daardoor wordt het abonnement onbruikbaar.
Dan hoeft u niet langs het automaat, maar uw kaart/abonnement wordt wel onbruikbaar.

U kunt beter uw persoonlijke gegevens weghalen. Zeker uw mailadres. Het is hier geen postadres maar een publiek forum. Klik binnen een uur op het pennetje naast uw bericht. Lukt het niet, dan haalt een moderator het wellicht weg.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U kunt het beste even contact opnemen met Klantenservice. Die blokkeren dan, en daardoor wordt het abonnement onbruikbaar.
Dan hoeft u niet langs het automaat, maar uw kaart/abonnement wordt wel onbruikbaar.

U kunt beter uw persoonlijke gegevens weghalen. Zeker uw mailadres. Het is hier geen postadres maar een publiek forum. Klik binnen een uur op het pennetje naast uw bericht. Lukt het niet, dan haalt een moderator het wellicht weg.
Welkom op het Serviceforum, bas1234.

Heb je al contact gehad met onze Klantenservice zoals Thom aangaf? Zo ja, is het gelukt? 🙂

Reageer