beantwoord

Beeindiging abonnement

• 4 oktober 2014
  • 3 reacties
  • 258 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Goedenmorgen,

Een tijd geleden heb ik een trajectvrij abonnement besteld op een reeds bestaande ov chipkaart.
Omdat ik achteraf pas hoorde dat dit problemen kan opleveren bij het in en uitchecken ( fantastisch werk van jullie klantenservice door dat niet meteen te melden) is mij door de klantenservice van de ns geadviseerd om deze bestelling te annuleren. Dit heb ik gedaan,heb een nieuw abonnement op een nieuwe ov chipkaart besteld, en ik zou het geld binnen 2 weken teruggestort krijgen op mijn rekening. Ik wacht nu al langer als 5 weken op mijn geld en telkens als ik vroeg waar het bleef moest ik nog even geduld hebben. Net iemand van de klantenservice aan de lijn gehad en dat was niet zo'n vriendelijk gesprek van mijn kant want ik kook van woede omdat ik aan het lijntje word gehouden. Deze meneer vertelde me dat ik een kopie van mn bankafschriften van de afgelopen maand moest opsturen zodat de ns kan verifiëren of het geld daadwerkelijk niet is aangekomen. Dit is te belachelijk voor woorden! Ik hoop dat een moderator op dit forum even kan kijken hoe dit precies zit want dit gaat helemaal nergens meer over. Ik heb de automatische incasso van mijn trajectvrij abonnement in ieder geval geblokkeerd totdat het geld op mijn rekening staat.
icon

Beste antwoord door Anonymous 4 oktober 2014, 12:13

Beste Paulm, Welkom op het nS Serviceforum. Spijtig om te lezen dat je je geld nog niet hebt terug hebt! Ik wil graag voor je kijken waar dit aan ligt. Kan je mij in een privébericht je NAW-gegevens toesturen en je geboortedatum + OV-Chipkaartnummer? Dan kijk ik graag even wat ik voor je kan betekenen. Jammer om te lezen dat dit je ervaring is bij onze klantenservice, dat is niet helemaal de bedoeling. Ik heb je topic verplaatst naar 'Abonnementen' om de vindbaarheid te vergroten en ik zie je privébericht graag tegemoet.
Bekijk origineel

3 reacties

Beste Paulm, Welkom op het nS Serviceforum. Spijtig om te lezen dat je je geld nog niet hebt terug hebt! Ik wil graag voor je kijken waar dit aan ligt. Kan je mij in een privébericht je NAW-gegevens toesturen en je geboortedatum + OV-Chipkaartnummer? Dan kijk ik graag even wat ik voor je kan betekenen. Jammer om te lezen dat dit je ervaring is bij onze klantenservice, dat is niet helemaal de bedoeling. Ik heb je topic verplaatst naar 'Abonnementen' om de vindbaarheid te vergroten en ik zie je privébericht graag tegemoet.

Prive bericht verstuurd.
Ik pak dit bericht dadelijk nog op. Beste Paulm, Welkom op het nS Serviceforum. Spijtig om te lezen dat je je geld nog niet hebt terug hebt! Ik wil graag voor je kijken waar dit aan ligt. Kan je mij in een privébericht je NAW-gegevens toesturen en je geboortedatum + OV-Chipkaartnummer? Dan kijk ik graag even wat ik voor je kan betekenen. Jammer om te lezen dat dit je ervaring is bij onze klantenservice, dat is niet helemaal de bedoeling. Ik heb je topic verplaatst naar 'Abonnementen' om de vindbaarheid te vergroten en ik zie je privébericht graag tegemoet.

Prive bericht verstuurd.

Reageer