beantwoord

Beeindiging abonnement ophalen bij kaartautomaat

• 24 oktober 2014
  • 7 reacties
  • 3106 Bekeken

Goedemorgen, voor mijn schoonmoeder zou ik het voordeelabonnement beëindigen. Ze heeft een brief gehad waarin staat dat het produkt vóór 14 november as van de kaart verwijderd n=moet worden.
Ik krijg echter geen mogelijkheid om dit te beeindigen als ik bij de automaat 'ophalen bestellingen' uitvoer
icon

Beste antwoord door HetisRobbert 24 oktober 2014, 09:04

Hallo,

1. Ga naar een automaat
2. Scan je kaart (NS-automaat) of steek hem in de pasinvoer (overige automaten)
3. Kies 'ophalen bestellingen' (NS-automaat), of 'Meer' en dan 'ophalen bestellingen' (overige automaten)

Succes.
Bekijk origineel

7 reacties

Hallo,

1. Ga naar een automaat
3. Kies 'ophalen bestellingen' (NS-automaat), of 'Meer' en dan 'ophalen bestellingen' (overige automaten)

Succes.
Hallo,

1. Ga naar een automaat
3. Kies 'stopzetten producten' (NS-automaat), of 'Meer' en dan 'stopzetten producten' (overige automaten)

Succes.

Helaas geven de automaten op RTD niet de door jou genoemde optie "Stopzetten producten", althans ik heb die niet kunnen ontdekken.
Kennelijk heeft men in GN andere automaten dan hier in het westen.
Hallo Gert van Beek, Het antwoord van NSgids is bijna juist. Bij stap 3 is het alleen ophalen bestelleningen ipv stopzetten producten. Ik heb dit aangepast in het antwoord, zodat het antwoord correct is. Als je bij de kaartautomaat bent wat lukt er dan precies niet Gert? Groet, Marjan
Bedankt voor de correctie Marjan!
Ik krijg echter geen mogelijkheid om dit te beeindigen als ik bij de automaat 'ophalen bestellingen' uitvoer1. Ga naar een automaat
Hallo Gert van Beek, Het antwoord van NSgids is bijna juist. Bij stap 3 is het alleen ophalen bestelleningen ipv stopzetten producten. Ik heb dit aangepast in het antwoord, zodat het antwoord correct is. Als je bij de kaartautomaat bent wat lukt er dan precies niet Gert? Groet, Marjan

Uit de vraag van Gert van Beek blijkt dat hij die stappen al heeft uitgevoerd, maar dat er vervolgens geen mogelijkheid was om het abonnement te beëindigen.
Als dat het geval is lees ik dat graag hieronder in een reactie.
Goedemorgen,

Als je er niet uitkomt bij de NS (kaart)automaat mag je altijd bellen met het gratis telefoonnummer dat op de automaat vermeldt staat. Je krijgt dan contact met iemand van de Servicecentrale. Indien gewenst neemt deze persoon dan zelfs de bediening van je over en loodst je dan zo door het menu van de automaat!

In dit filmpje wordt de werking van deze service uitgelegd: Telefonische hulp op afstand bij NS-kaartautomaat: http://youtu.be/LLm3nwalveI

Wie had dat gedacht, je eigen gratis persoonlijke hulp bij de automaat als je er even niet uitkomt!

Overigens kun je bij hetzelfde nummer ook terecht voor het melden van storingen en defecten aan een (kaart)automaat.

Fijne zondag verder!

PS: Als blijkt dat er geen product klaarstaat bij de automaat om te activeren danwel de-activeren, zul je (opnieuw) contact moeten opnemen met NS Klantenservice

Reageer