beantwoord

Beëindiging dal uren abonnement

  • 21 January 2017
  • 1 reactie
  • 65 Bekeken

Hoi,

Ik heb vorig jaar met een dalurenabonnement van de NS gereisd (was gratis aangeboden omdat ik ben gestopt met mijn studie), die ik voor 6 januari moest beëindigen. Echter heb ik dit op 6 januari gedaan waardoor ik dus te laat was. Ik heb toen de NS klantenservice gebeld en die heeft een nieuwe beëindiging voor mij klaar gezet. Ik heb toen wel het abonnement van mijn ov kunnen halen. Alleen zag ik dat er wel €50 was afgeschreven van mijn rekening. Er werd tegen mij gezegd dat de teveel betaalde abonnementskosten zouden worden terugbetaald. Echter stond er in mijn mail dat het te restitueren bedrag €0 was.
Kunt u mij misschien helpen met deze situatie?

M.v.g.

Stefanie van den Broek
icon

Beste antwoord door Thom 21 January 2017, 12:23

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Na een jaar mag u uw abonnement per maand opzeggen. In uw geval zou u dan 11/12e deel terug behoren te krijgen. Ik denk dat u het beste even Klantenservice kunt bellen, dan is het naar ik verwacht snel opgelost. U kunt overigens nog tot 6 februari van uw abonnement gebruik maken, gesteld dat u dat zou willen.


De snelste manier is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook.

Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Een overzicht van chat en ander contact: http://www.ns.nl/klantenservice/contact
Mailen gaat via het contactformulier: https://www.ns.nl/formulieren/contact.html
Als u iets met een bijlage wilt versturen, kunt u dat hier vragen.

Bedenk wel dat het antwoord op een mail doorgaans lang op zich laat wachten.

Reageer