beantwoord

Beëindiging NS abonnement i.v.m. Hoekse Lijn

• 28 maart 2017
  • 4 reacties
  • 195 Bekeken

De onderstaande e-mail bevestiging heb ik van u ontvangen. Betekend dit dat ik de kosten van 01 april t/m 12 april wordt terug betaald?
Ik kan namelijk per 01 april niet meer met mijn NS product reizen vanaf Hoek van Holland, want mij wordt verzocht gebruik te maken van de RET. In afwachting van uw reactie verblijf ik. Kunt u reageren op *e-mailadres verwijderd door moderator in verband met privacy*

Uw abonnement is van uw OV-chipkaart verwijderd. Uw beëindiging is nu definitief.
Tot aan de beëindigingsdatum kunt u gebruik blijven maken van uw abonnement. Ook na deze datum kunt u uw OV-chipkaart blijven gebruiken om te reizen op saldo. U betaalt uw reizen via het bedrag (saldo) dat u op de OV-chipkaart heeft geladen. Meer informatie kunt u vinden op www.ns.nl/ovchipkaart.
OV-chipkaart:

Abonnement:
Traject Vrij, 2e klas

Ingangsdatum beëindiging:
13 april 2017

Terugbetaling
Nadat u het abonnement van uw OV-chipkaart heeft verwijderd, ontvangt u de te veel betaalde abonnementskosten binnen 30 dagen terug. Dit bedrag wordt verrekend met eventuele openstaande vorderingen voor het abonnement.
icon

Beste antwoord door Denice NS 29 maart 2017, 10:57

Hi Estefana. Welkom op het Serviceforum!

Ik weet niet via welk kanaal je het abonnement stopgezet hebt maar de collega die je geholpen heeft hoort in dit geval handmatig er voor te zorgen dat je ook restitutie ontvangt voor de periode 1 tot en met 12 april 2017. Indien hier niet over is gesproken of je weet niet zeker of dit wel/niet is gedaan kan je ons het beste even bellen via 030-7515155 (lokaal tarief) of een bericht sturen via onze Live Chat, Facebook of Twitter.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U heeft een standaardbrief gekregen. Als ik u was, zou ik het even kortsluiten met Klantenservice. 030-7515155.
Reputatie 4
Badge
Waarschijnlijk ben je te laat (je kan tot 1 uur nog je post wijzigen), maar ik zou nog je persoonlijke gegevens als e-mail en ov-chipkaart nummer weghalen, omdat dit een openbaar forum is.
U had eigenlijk het abonnement voor 1 maart 2017 al moeten opzeggen. Als het goed is heeft iedereen ook van tevoren een brief van de NS gekregen. Zie deze link:
http://www.ns.nl/reisinformatie/bijzondere-trajecten/hoekse-lijn.html
Hi Estefana. Welkom op het Serviceforum!

Ik weet niet via welk kanaal je het abonnement stopgezet hebt maar de collega die je geholpen heeft hoort in dit geval handmatig er voor te zorgen dat je ook restitutie ontvangt voor de periode 1 tot en met 12 april 2017. Indien hier niet over is gesproken of je weet niet zeker of dit wel/niet is gedaan kan je ons het beste even bellen via 030-7515155 (lokaal tarief) of een bericht sturen via onze Live Chat, Facebook of Twitter.

Reageer