beantwoord

Beschikbaar keuzedagen bij voordeelurenabonnement

• 3 mei 2015
  • 2 reacties
  • 250 Bekeken

Hoe kom ik er achter of, en zo ja welke "vrije" reisdag er nog op mijn kaart staat? Door omstandigheden heb ik er een aantal laten verlopen.
icon

Beste antwoord door Thijs2 4 mei 2015, 11:27

Je zou dit kunnen inzien op je MijnNS-account, als je tenminste je kaart aan dit account hebt gekoppeld. Je kunt het verder ook nakijken bij een kaartautomaat op je station. Mocht dit niet lukken dan kan ik het natuurlijk ook voor je nakijken. Stuur in dat geval even een privébericht aan mij met je NAW-gegevens. Je kunt mij een privébericht sturen door op mijn gebruikersnaam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Bekijk origineel

2 reacties

Je zou dit kunnen inzien op je MijnNS-account, als je tenminste je kaart aan dit account hebt gekoppeld. Je kunt het verder ook nakijken bij een kaartautomaat op je station. Mocht dit niet lukken dan kan ik het natuurlijk ook voor je nakijken. Stuur in dat geval even een privébericht aan mij met je NAW-gegevens. Je kunt mij een privébericht sturen door op mijn gebruikersnaam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Hallo Thijs, Hartelijk dank! Heb het antwoord inmiddels toch via mijn NS-account gevonden. Had idd nog een dag tegoed! Blanky

Reageer