beantwoord

Bestaat er een jaarkaart voor een kind van 9?

• 15 augustus 2014
  • 2 reacties
  • 236 Bekeken

Ik heb €10 op anonieme kaart gezet, maar moet iedere keer weer €2,50 betalen voor railrunner. Kan de 10 euro niet gebruiken,
Bestaat er ook een jaarkaart voor een kind?
groeten, Mieke
icon

Beste antwoord door Tochjo 15 augustus 2014, 17:11

NS biedt het abonnement Kids Vrij aan. Hiermee reist uw kind gratis mee met een volwassene. Als uw kind alleen reist, zult u Railrunners moeten blijven kopen.

Kids Vrij kost 15 euro per jaar en is gratis als u zelf een nieuw abonnement (Dal Voordeel, Dal Vrij, Altijd Vrij, Altijd Voordeel, Weekend Vrij of Traject Vrij) hebt.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
NS biedt het abonnement Kids Vrij aan. Hiermee reist uw kind gratis mee met een volwassene. Als uw kind alleen reist, zult u Railrunners moeten blijven kopen.

Kids Vrij kost 15 euro per jaar en is gratis als u zelf een nieuw abonnement (Dal Voordeel, Dal Vrij, Altijd Vrij, Altijd Voordeel, Weekend Vrij of Traject Vrij) hebt.
Welkom op het form Mieke van Heusden!

Het antwoord van Tochjo is correct. Kinderen van 4 t/m 11 jaar kunnen met een Kids Vrij abonnement het hele jaar door onbeperkt met een volwassene meereizen. Het abonnement kost €15,- voor een jaar en is in de vorm van een bijabonnement inderdaad gratis te bestellen via Mijn NS op een bestaande persoonlijke OV-chipkaart. Alleen reizende kinderen kunnen gebruikmaken van de Railrunner.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.

Reageer