beantwoord

Bestellen Traject Vrij vanuit Mijn NS mogelijk?

• 10 November 2014
  • 2 reacties
  • 133 Bekeken

Ik bestel regelmatig een Traject Vrij abonnement, via de link "Producten" van ns.nl. Dat is iedere keer een hele invulactie, terwijl het altijd om hetzelfde traject gaat, en ik ook steeds weer dezelfde persoon met bijbehorende gegevens ben. Die gegevens staan neem ik aan in Mijn NS. Kan het bestelproces via Mijn NS uitgevoerd worden, waarbij alle bekende gegevens vooringevuld zijn? Wat is de handigste manier om zo'n regelmatig terugkerende bestelling uit te voeren? Ik heb niet kunnen vinden of en hoe dit zou kunnen via Mijn NS.
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 10 November 2014, 18:58

Bekijk origineel

2 reacties

Ik snap je verzoek Vinzteen, maar het is niet mogelijk om Traject Vrij Maand aan te vragen via Mijn NS. Het gaat hier om een maandabonnement en dus dien je iedere keer weer je gegevens in te voeren op onze site. Bij dit specifieke abonnement moet je trouwens iedere keer weer een machtiging afgeven voor incasso. Dit is voor de reizen buiten het afgekochte traject. Dat is ook één van de redenen waarom het iedere keer weer opnieuw aangevraagd moet worden.

Wellicht kunnen we in de toekomst de procedure aanpassen of veranderen, maar voorlopig is het niet mogelijk om een maandabonnement te verlengen via Mijn NS.

Ik heb dit topic verplaatst naar 'abonnementen'.
Is er ook een reden dat de al bekende gegevens niet al vooringevuld zijn in het bestelformulier?

Reageer