beantwoord

bestelling annuleren

• 8 februari 2015
  • 10 reacties
  • 293 Bekeken

Vrijdag wou ik mijn nieuwe weekeind vrij abbonement activeren en betalen, helaas ging er bij de betaling iets mis, omdat ik het verkeerde pasnummer had ingetypt. Ik heb daarna gelijk naar de klantenservice gebeld en gevraagd of hun het konden annuleren zodat ik het opnieuw kon doen. Mij is verteld dat hij zaterdagochtend om 6 uur 's ochtend geannuleerd zou zijn en dat ik het dus zaterdag opnieuw zou kunne doen. Echter is dit nog steeds niet het geval, mijn bestelling staat er nog steeds in en heb nu dus een treinkaartje moeten kopen wat eigenlijk niet nodig geweest zou zijn.

Hoelang moet ik nog gaan wachten tot ik eindelijk mijn abbonement opnieuw kan aanvragen?
icon

Beste antwoord door Anonymous 8 februari 2015, 19:04

Er was afgelopen vrijdag en zaterdag onderhoud aan de website van de NS, nu niet meer! Misschien lag het daaraan?
Bekijk origineel

10 reacties

Beste Kelly,

Er lijkt dan meer mis te zijn gegaan. Want normaal wordt rond 04.00 alle openstaande bestellingen verwijderd. Wel is er afgelopen weekend groot onderhoud geweest, mogelijk dat daarin iets mis gegaan is of de bestellingen zijn nog niet verwijderd.

Als ik jou was zou ik het maandag ochtend nog een keer proberen en als het nog niet lukt direct de klantenservice bellen.
Er was afgelopen vrijdag en zaterdag onderhoud aan de website van de NS, nu niet meer! Misschien lag het daaraan?
Ik begreep dat de website gisteravond weer bereikbaar was, dus dan had de reset van vannacht ook gewoon kunnen worden uitgevoerd.
Ik heb vandaag een weekend vrij kunnen bestellen dus hij moet het doen.
Ik begreep dat de website gisteravond weer bereikbaar was, dus dan had de reset van vannacht ook gewoon kunnen worden uitgevoerd.
Misschien zijn ze die 'koppeling' vergeten aan te zetten. Of erger, ze hebben een poging gedaan dit punt op te lossen en hebben daarom de koppeling uit gezet. Even vergeten dat er nog bestellingen vast zaten van vrijdag avond...
Ja, ik kan t helaas pas als mijn oude bestelling geannuleerd is, anders krijg ik een foutmelding
Vreemd. Ik had hetzelfde geval en de volgende dag kon ik weer opnieuw gaan invoeren. Dus het is wel gereset.
De NS klantenservice is momenteel bereikbaar via Twitter, dus als u een Twitteraccount heeft (of dat nu aanmaakt) kunt u ze aldaar vragen om de mislukte bestelling handmatig van uw kaart te verwijderen.
ga ik proberen bedankt!
NS moderators zullen het wel negeren, maar waarom wordt er nu weer het tijdstip van 6 uur genoemd, terwijl NS 24 uur aanhoudt als norm en het systeem om 4.00 wordt gereset ?

Reageer