beantwoord

Bestelling in behandeling..

• 4 februari 2015
  • 4 reacties
  • 315 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Al een aantal eerdere topics hier over gevonden, maar nog geen oplossing ( behalve wachten.. ).

Na dat ik alle formulieren had ingevuld om een nieuw traject vrij maand abonnement af te sluiten ging er tijdens het betalen wat mis.
Ik ging per ongeluk een pagina terug, van de ABN site naar de NS site. Ik kon daarna het betalingsproces niet hervatten, en het product staat nu onbetaald op mijn kaart met als status: In behandeling.

Dit is niet de eerste keer dat dit me overkomt, en hoop dat dit ook gerepareerd kan worden.

Het zou mooi zijn als je bijvoorbeeld vanuit het ns.nl/selfservice paneel een betaling kon hervatten voor openstaande/onbetaalde producten.

Neem aan dat ik bij lange na niet de eerste ben die dit overkomt.

Bestelling #12000074
icon

Beste antwoord door Leny NS 5 februari 2015, 11:27

Menzo, welkom op het NS serviceforum. Jammer om te lezen dat het niet gelukt is met het aanvragen van een Traject Vrij abonnement. Mag ik je NAW-gegevens en je OV-chipkaartnummer? Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.

@Macca728, we houden 24 uur aan, het kan soms wat langer duren.
Bekijk origineel

4 reacties

Nee je bent niet de eerste en ja je zou moeten wachten tot minimaal 4 uur vannacht als het systeem gereset is.

Al zal een moderator morgen beweren dat je 24 uur moet wachten.
Badge
Menzo, welkom op het NS serviceforum. Jammer om te lezen dat het niet gelukt is met het aanvragen van een Traject Vrij abonnement. Mag ik je NAW-gegevens en je OV-chipkaartnummer? Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.

@Macca728, we houden 24 uur aan, het kan soms wat langer duren.
Ja Leny dat is dan niet goed, zoals eerder al is uitgelegd aan jullie.

Het systeem reset zich om 4.00, dan is het mogelijk dat een bestelling verdwijnt.
Gebeurt dat niet, dan moet iemand wachten tot het opnieuw 4.00 wordt en dan duurt het langer dan 24 uur.

Als jullie 24 uur standaard aanhouden laat je mensen dus nodeloos wachten.
Ik heb hetzelfde probleem, ik wacht al sinds vrijdag avond tot mijn bestelling geannuleerd word en ik mijn nieuwe abbonemet opnieuw kan bestellen.

Reageer