beantwoord

Bestelling in behandeling

• 4 augustus 2014
  • 2 reacties
  • 771 Bekeken

Zojuist heb ik een Maandtraject abonnement afgesloten op ns.nl. Omdat het betalen stukliep staat er nu dat mijn bestelling in behandeling is. Hoe kan ik deze bestelling alsnog betalen?:?
icon

Beste antwoord door PascalB 4 augustus 2014, 09:19

Wat belachelijk! Hoe moeilijk is het om een optie toe te voegen waarmee je opnieuw/alsnog kan betalen. Op deze manier sprokkelen jullie wel weer wat euro's bij elkaar om het graffiti van treinen e.d af te laten halen.... Of is het wel mogelijk om deze extra kosten die ik nu maak achteraf te declareren bij NS?
Bekijk origineel

2 reacties

Badge
He Pascal, welkom op het forum. Dat kan helaas niet. Je bestelling/ betaling wordt later vandaag in het systeem geannuleerd (betaling mislukt) en 24 uur later kan je opnieuw het abonnement bestellen via onze webshop.
Groet, Leny
Wat belachelijk! Hoe moeilijk is het om een optie toe te voegen waarmee je opnieuw/alsnog kan betalen. Op deze manier sprokkelen jullie wel weer wat euro's bij elkaar om het graffiti van treinen e.d af te laten halen.... Of is het wel mogelijk om deze extra kosten die ik nu maak achteraf te declareren bij NS?

Reageer