beantwoord

Bestelling Traject Vrij heel omslachtig

• 28 juli 2014
  • 6 reacties
  • 524 Bekeken

Sinds enkele maanden koop ik een Traject Vrij maandabonnement. Ik vind de manier van bestellen (via de website) zeer omslachtig!

Waarom moet ik, als ik ingelogd ben op Mijn NS, nogmaals al mijn gegevens invoeren bij een bestelling? Al deze gegevens zijn toch al lang en breed bekend bij NS?

Waarom is er geen mogelijkheid om in Mijn NS bij Mijn Producten een abonnement met één druk op een knop te verlengen?
icon

Beste antwoord door Anonymous 29 juli 2014, 14:21

Op dit moment moet je bij het aanvragen van een Maand Traject Vrij abonnement al je gegevens opnieuw invullen. Wij werken er hard aan om onze website te optimaliseren. We zullen uiteindelijk een hele nieuwe website plus webshop realiseren, waarbij het uitgangspunt is dat je je gegevens maar eenmalig in hoeft te voeren. Het zal nog wel even duren voordat deze website en webshop online staan.
Bekijk origineel

6 reacties

Badge
Dat is al vaker aan de orde geweest. Het zou m.i. inderdaad logischer zijn dat er een gemakkelijke verlengmogelijkheid is. Vooralsnog is niet bekendgemaakt dat die optie er daadwerkelijk komt. Maar misschien kan een moderator het nogmaals doorgeven...
Op dit moment moet je bij het aanvragen van een Maand Traject Vrij abonnement al je gegevens opnieuw invullen. Wij werken er hard aan om onze website te optimaliseren. We zullen uiteindelijk een hele nieuwe website plus webshop realiseren, waarbij het uitgangspunt is dat je je gegevens maar eenmalig in hoeft te voeren. Het zal nog wel even duren voordat deze website en webshop online staan.
Reputatie 1
Sinds enkele maanden koop ik een Traject Vrij maandabonnement. Ik vind de manier van bestellen (via de website) zeer omslachtig!

Waarom moet ik, als ik ingelogd ben op Mijn NS, nogmaals al mijn gegevens invoeren bij een bestelling? Al deze gegevens zijn toch al lang en breed bekend bij NS?

Waarom is er geen mogelijkheid om in Mijn NS bij Mijn Producten een abonnement met één druk op een knop te verlengen?

Nou inderdaad! Ik heb toevallig een soortgelijke vraag gepost. Steeds weer dat kaartnummer erbij pakken en mijn adres en geboortedatum invullen.

Je kunt geen stap meer zetten of het staat tot in de eeuwigheid in je kaart gegraveerd, met alle tijden en bedragen en wat voor info dan ook, maar vanuit MijnNS met je kaartnummer een nieuw abonnement bestellen is niet mogelijk. Bij bol.com hoef ik toch ook niet elke keer mijn klantnummer en adres in te typen bij een nieuwe bestelling. Bizar.
Dank voor je reactie LizBo. Daarom werken we er ook hard aan om de website + webshop te optimaliseren 🙂.
Nou inderdaad, dit is echt onzinnig.
Dit hadden ze toch ook wel voor de invoering van de 'verplichte' ov chip kaart kunnen realiseren.

Een jaar later is de status nog steeds dat het nog wel even zal duren. Zie: https://forum.ns.nl/abonnementen-2/trajectkaart-automatisch-gegevens-invullen-maandelijks-aanvragen-15131/index1.html#post126464

Reageer