beantwoord

Bestelling traject vrij staat niet klaar

• 18 september 2019
  • 5 reacties
  • 161 Bekeken

Zondagavond via de website mijn traject vrij abonnement gekocht en een bevestiging gehad via de mail. Nu bij twee automaten proberen op te halen alleen hier staat hij niet klaar. Nu maar ingecheckt op saldo. Terwijl de bestelling wel is afgeschreven. Kan iemand mij helpen? Bedankt!
icon

Beste antwoord door Danny NS 18 september 2019, 10:18

Hoi Laura10 en welkom bij de NS Community!

Dit kan kloppen. TLS, het bedrijf achter de OV-Chipkaart, had last van een storing die zojuist is verholpen wat het onmogelijk maakte om producten bij de automaat af te halen.

De kosten die je nu hebt gemaakt kan je bij ons declareren. Je kan contact met de klantenservice opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.
Bekijk origineel

5 reacties

Dit kan kloppen. TLS, het bedrijf achter de OV-Chipkaart, had last van een storing die zojuist is verholpen wat het onmogelijk maakte om producten bij de automaat af te halen.

De kosten die je nu hebt gemaakt kan je bij ons declareren. Je kan contact met de klantenservice opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Goedemorgen Danny,

Voor mij hetzelfde verhaal. Heb je enig idee wanneer ik een mail krijg dat het product klaar staat of wanneer het product opgehaald kan worden bij een NS-automaat?
Hi MichielKarsemeijer en welkom op onze NS Community!

De storing is gisterenavond al opgelost, dus je zou binnen een half uur na bestelling al een bevestiging moeten hebben gehad. Je kan vanaf nu ook gewoon weer bestellingen ophalen bij de automaat. Daar krijg je niet nog een apart bericht over.
Hi MichielKarsemeijer en welkom op onze NS Community!

De storing is gisterenavond al opgelost, dus je zou binnen een half uur na bestelling al een bevestiging moeten hebben gehad. Je kan vanaf nu ook gewoon weer bestellingen ophalen bij de automaat. Daar krijg je niet nog een apart bericht over.

Wat vreemd. Ik heb s'ochtends om 07:16 al een nieuw traject-vrij abonnement besteld (en betaald). Daarbij heb ik nogsteeds geen email bevestiging gehad van de NS. Zowel niet van betaling als van de bestelling(verwerking).

Ik heb dus geen bevestiging gehad binnen een half uur en ik kan de bestelling dus nog altijd niet ophalen bij de automaat.

Begunstigde NS GROEP N.V.
Omschrijving NS: product OV-chipkaart
Bedrag € 103,00
IBAN begunstigde NL40 ABNA 0537 8790 99
Kenmerk begunstigde...................
Kenmerk bank...................
Datum 19 september 2019 07:16
Op een bestaande OV-chipkaart? Wat vreemd. Het is dus ook niet perongeluk (op de achtergrond van de automaat) opgehaald? Heb je al geprobeerd in te checken en gekeken of je product op je kaart staat in je Mijn NS account? Als dit niet het geval is, dan raad ik je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen dan kijken of alles wel goed staat/-is gegaan.

Reageer