beantwoord

Betaalproces voltooien

• 22 april 2017
  • 8 reacties
  • 110 Bekeken

Zojuist geprobeerd een DalUren abonnement met actiecode "exstudent" toe te voegen maar tijdens het betalen liep de site vast. Hoe kan ik deze bestelling alsnog afronden? Hij staat nu als geannuleerd​ bij bestellingen en als ik hem opnieuw aanvraag staat er dat mijn persoonlijke actiecode al in gebruik is?
icon

Beste antwoord door Wouter NS 29 april 2017, 14:34

Yes! Bedankt voor het doorgeven, ThomasvRiet.

Voor de meelezers:

Als je actiecode zegt dat hij al gebruikt is na een mislukte bestelling, dan kun je het beste zijn tegenhanger gebruiken.

Heb je de code met Exstudent gebruikt? Dan maak je daar nu Student van gevolgd door je kaartnummer.
Heb je de code met Student gebruikt? Dan maak je daar nu Exstudent van gevolgd door je kaartnummer.

Werkt dit niet? Neem dan contact met ons op: Je kunt contact met ons opnemen via Live Chat, Facebook, Twitter of via 030-7515155.
Bekijk origineel

8 reacties

Wat vervelend ThomasvRiet, normaal gesproken wordt de code 's avonds weer gereset maar ik zou me kunnen voorstellen dat je geen zin hebt om zo lang te wachten. Wil je mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken met je naam, postcode en huisnummer, geboortedatum en het OV-chipkaartnummer dat je voor de code hebt gebruikt? Kijk ik of ik een snellere oplossing voor je kan vinden.
Top, ga ik meteen doen!
Ik heb de situatie met Thomas bekeken, in zijn situatie kon ik niet direct een oplossing bieden.

Mocht je zelf in deze situatie zitten, kan je de volgende dag je bestelling opnieuw plaatsen. Om 4 uur 's nachts worden codes gereset zodat je ze weer kan gebruiken. Lukt dat niet? Neem dan even contact op met onze klantenservice.
Actiecode is overigens niet gereset, ik neem nu contact op met de klantenservice.
Via je link kom ik wederom terecht op het forum. Aangezien ik in het buitenland verblijf heeft bellen geen zin, ik neem aan dat ik nu een nieuw onderwerp moet aanmaken. In ieder geval bedankt voor je hulp !
Hai ThomasvRiet,

Balen dat het nog steeds niet is gelukt. Ik heb antwoord gegeven in je nieuwe topic. Wil je in dat topic laten weten of het gelukt of mislukt is?
Zojuist gedaan. Deze tread kan direct ook gesloten worden.
Yes! Bedankt voor het doorgeven, ThomasvRiet.

Voor de meelezers:

Als je actiecode zegt dat hij al gebruikt is na een mislukte bestelling, dan kun je het beste zijn tegenhanger gebruiken.

Heb je de code met Exstudent gebruikt? Dan maak je daar nu Student van gevolgd door je kaartnummer.
Heb je de code met Student gebruikt? Dan maak je daar nu Exstudent van gevolgd door je kaartnummer.

Werkt dit niet? Neem dan contact met ons op: Je kunt contact met ons opnemen via Live Chat, Facebook, Twitter of via 030-7515155.

Reageer