beantwoord

Betalen bij bestellen nieuwe kaart

  • 24 april 2015
  • 1 reactie
  • 89 Bekeken

Waarom moet ik bij het bestellen van de nieuwe kaart het maandbedrag gelijk nu overmaken?
Dat doet de NS elke maand al automatisch.
Dat zal betekenen dat ik nu dus dubbel betaal?
icon

Beste antwoord door srt 24 april 2015, 19:05

Nee. natuurlijk niet,suffie. De 1e (en echt alleen de eerste) keer wil NS vanwege uitsluiten betaalproblemen heel duidelijk via I-DEal je correcte banknr weten, pas de maand erna wordt het dan automatisch van die rekening afgeschreven.
In andere landen gaat dat soms anders; bvb in FR moet je altijd dozijnen verklaringen van je bank hebben en opsturen elke keer dat jij het echt bent en dat rek.nr hebt. Naar iedereen die geregeld geld van je wil.
Overigens gaat bij NS de service niet heel erg ver: bestel je een 2e ABO, dan moet je opnieuw dezelfde procedure door, en er wordt apart geincasseerd voor die 2 ABO's, van klantensystemen combineren is hun automatisering nog in het stenen tijdperk.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Badge
Nee. natuurlijk niet,suffie. De 1e (en echt alleen de eerste) keer wil NS vanwege uitsluiten betaalproblemen heel duidelijk via I-DEal je correcte banknr weten, pas de maand erna wordt het dan automatisch van die rekening afgeschreven.
In andere landen gaat dat soms anders; bvb in FR moet je altijd dozijnen verklaringen van je bank hebben en opsturen elke keer dat jij het echt bent en dat rek.nr hebt. Naar iedereen die geregeld geld van je wil.
Overigens gaat bij NS de service niet heel erg ver: bestel je een 2e ABO, dan moet je opnieuw dezelfde procedure door, en er wordt apart geincasseerd voor die 2 ABO's, van klantensystemen combineren is hun automatisering nog in het stenen tijdperk.

Reageer