beantwoord

betaling

• 15 September 2021
  • 2 reacties
  • 51 Bekeken

Hallo, bovenstaand mail heb ik ontvangen. Ik heb helemaal geen abbonement of iets aangevraagd bij NS. Ik vind het erg vreemd dat ik deze mail toegestuurd krijg. 

Graag zou ik hier duidelijkheid over willen.

Groet,

Ena Sabanagic 

icon

Beste antwoord door Tochjo 15 September 2021, 18:14

Het bedrag komt overeen met de jaarlijkse kosten van een Dal Voordeel-abonnement. Hebt u dit abonnement wellicht vorig jaar voor iemand anders betaald? Of hebt u gebruikgemaakt van het uitgestudeerden-aanbod en dit abonnement een jaar gratis gehad? In beide gevallen wordt het automatisch verlengd en worden de kosten afgeschreven van de rekening waarmee het abonnement is aangevraagd.

Voor meer duidelijkheid kunt rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Het bedrag komt overeen met de jaarlijkse kosten van een Dal Voordeel-abonnement. Hebt u dit abonnement wellicht vorig jaar voor iemand anders betaald? Of hebt u gebruikgemaakt van het uitgestudeerden-aanbod en dit abonnement een jaar gratis gehad? In beide gevallen wordt het automatisch verlengd en worden de kosten afgeschreven van de rekening waarmee het abonnement is aangevraagd.

Voor meer duidelijkheid kunt rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reputatie 7
Badge +3

€60 is voor een dal voordeel of voordeelurenabonnement op saldo en wordt jaarlijks afgeschreven.

Heb je een 'jaar gratis' abonnement gehad na afstuderen? Als deze je deze niet opgezegd hebt, dan blijft deze doorlopen en ga je er voor betalen.

Heb je een abonnement opgezegd maar heb je deze niet bij een kaart-automaat van jouw kaart verwijderd, dan blijft deze doorlopen en blijf je betalen.

Wil je geen abonnement neem dan telefonisch via Twitter Facebook of chat contact op met NS klantenservice.

Reageer