beantwoord

Betaling

  • 27 September 2021
  • 3 reacties
  • 69 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Mijn maandelijkse NS-betaling die ik verschuldigd was, is onlangs van mijn bankrekening afgeschreven, maar ik heb hetzelfde geld teruggekregen van NS. Wat betekent dat?
icon

Beste antwoord door Aurora NS 27 September 2021, 19:14

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2

Hoi Leah, en welkom op de NS Community!

Apart dat je een bedrag terug hebt gekregen dat gelijk is aan de factuur die je van ons hebt gekregen. Ik wil je adviseren contact te leggen met de Klantenservice. Zij kunnen met je meekijken naar wat er aan de hand is.

Reputatie 6
Badge +1

Kijk eerst eens op je ´mijnNS´ misschien verklaart dat al wat. Bellen kan soms tot bijna 1 uur duren voor je contact krijgt met een echt iemand.

Badge +3

Ik zou vooral kijken bij de omschrijving van de ‘terugboeking’ of overboeking van NS naar jouzelf. Bij je bank dus.

Bellen hoeft geen uur te duren om deze tijd (20:00 in de avond), zolang er geen ernstige verstoringen zijn. Op dit moment wel deze, maar dat is te overzien.

En anders open je een chat en laat die gewoon open staan totdat je reactie krijgt.

Reageer