beantwoord

Betaling

• 27 September 2021
  • 5 reacties
  • 113 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Mijn maandelijkse NS-betaling die ik verschuldigd was, is onlangs van mijn bankrekening afgeschreven, maar ik heb hetzelfde geld teruggekregen van NS. Wat betekent dat?
icon

Beste antwoord door Aurora NS 27 September 2021, 19:14

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2

Hoi Leah, en welkom op de NS Community!

Apart dat je een bedrag terug hebt gekregen dat gelijk is aan de factuur die je van ons hebt gekregen. Ik wil je adviseren contact te leggen met de Klantenservice. Zij kunnen met je meekijken naar wat er aan de hand is.

Reputatie 6
Badge +1

Kijk eerst eens op je ´mijnNS´ misschien verklaart dat al wat. Bellen kan soms tot bijna 1 uur duren voor je contact krijgt met een echt iemand.

Badge +3

Ik zou vooral kijken bij de omschrijving van de ‘terugboeking’ of overboeking van NS naar jouzelf. Bij je bank dus.

Bellen hoeft geen uur te duren om deze tijd (20:00 in de avond), zolang er geen ernstige verstoringen zijn. Op dit moment wel deze, maar dat is te overzien.

En anders open je een chat en laat die gewoon open staan totdat je reactie krijgt.

Hi,

Ik heb bedrag terug gekregen  door onvoldoende saldo. Daarna heb ik een e-mailtje van NS ontvangen met instructie dat ik via de bank moet betalen.

'’U dient deze factuur alsnog per ommegaande te voldoen door het verschuldigde bedrag van € 32,53 over te maken op rekeningnummer (IBAN) NL14ABNA0576850675 ten name van NS Groep inzake NS Reizigers te Utrecht onder vermelding van omschrijving………...'’

Ik heb alles zo meteen volgens instructie overgemaakt, maar een dag daarna heb ik weer een e-mail ontvangen met betaling verzoek via I-deal. Mijn betaling in '’Mijn NS'’ nog niet zichtbaar. 

Hoelang kan het duren tot mijn betaling wordt verwerkt?

Ik hoor van u graag,

Met vriendelijke  groet,

Victoria

Een betaling wordt gemiddeld binnen 3 werkdagen verwerkt. Als je zeker wilt weten of je betaling goed verwerkt is kan je ook altijd even contact opnemen met onze Klantenservice.

Reageer