beantwoord

Betaling abonnement is mislukt en nu kan ik geen nieuw abonnement aanvragen

• 24 augustus 2014
  • 7 reacties
  • 548 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Hallo , ik heb net een maandtraject-vrij abonnement besteld, wil via Ideaal betalen, dat ging om wat voor reden mis, maar nu kan ik niet opnieuw het abonnement aanvragen, is niet mogelijk in combinatie met andere producten geeft hij aan.....Welke andere producten, er staat alleen reizen op saldo op...??????????? Dus de aanvraag voor maandtrajectvrij zit er wel in, maar ik kan niet betalen......Hoe moet dat nu voor morgen. En telefonisch is niemand bereikbaar belachelijk.
icon

Beste antwoord door Hertog 24 augustus 2014, 10:28

Een niet afgeronde bestelling wordt 's nachts gereset (doorgaans zo rond 04:00).

Als je nu opnieuw wilt bestellen staan ere nog gegevens van die mislukte bestelling in het systeem, vandaar ook die melding dat er al een ander product is.

Kortom, gewoon even tot morgen vroeg wachten en dan een nieuwe poging wagen.

En Klantenservice (030 751 51 55) is weer bereikbaar vanaf morgenochtend 08:00 uur.
Bekijk origineel

7 reacties

Het systeem wordt 's nachts om 4 uur gereset. Daarna zou het weer mogelijk moeten zijn om de bestelling opnieuw te plaatsen.
Een niet afgeronde bestelling wordt 's nachts gereset (doorgaans zo rond 04:00).
Als je nu opnieuw wilt bestellen staan ere nog gegevens van die mislukte bestelling in het systeem, vandaar ook die melding dat er al een ander product is.
Kortom, gewoon even tot morgen vroeg wachten en dan een nieuwe poging wagen.

En Klantenservice (030 751 51 55) is weer bereikbaar vanaf morgenochtend 08:00 uur.
Hallo Gitta,

Als de aanvraag van een abonnement niet lukt, omdat de betaling is mislukt, is het niet mogelijk om gelijk een nieuw abonnement aan te vragen. Zoals al aangegeven wordt het systeem 's nachts gereset en kun je de volgende ochtend het abonnement weer opnieuw aanvragen. Is het al gelukt om het abonnement aan te vragen?

Groet,
Marjan
Hallo Gitta,

Als de aanvraag van een abonnement niet lukt, omdat de betaling is mislukt, is het niet mogelijk om gelijk een nieuw abonnement aan te vragen. Zoals al aangegeven wordt het systeem 's nachts gereset en kun je de volgende ochtend het abonnement weer opnieuw aanvragen. Is het al gelukt om het abonnement aan te vragen?

Groet,
Marjan

Hallo allen die reageerden, ik heb vandaag een nieuwe poging gedaan en gelukkig is alles nu goed verlopen
ik moet het nu nog activeren en dan kan mijn zoon er morgen mee op stap, bedankt voor de hulp, groet Gitta
hallo iedereen,

ik heb preciese het zelfde !
ik heb het al op 4 verschillende laptops gebropeert. 3 dagen achter elkaar en nog steeds is het mij niet gelukt een betaling te doen voor een maand traject vrij. wat moet ik nu doen?
elke keer krijg dit bericht" het is niet mogelijk in combinatie met andere producten". het is echt heel erg vervelend, nu betaal ik losse kaartjes.

gr. kaya
@kaya cexton

Kan er bij u misschien sprake zijn van wat er in dit topic (m.n. reactie #9) staat, of was het bij de eerste poging wel mogelijk het abonnement te bestellen en is het toen pas bij de betaling misgegaan?
hoii,

volgens mij niet. ik heb het 3 keer geprobeerd op verschillende dagen. elke keer kreeg ik dat bericht.

Reageer