beantwoord

betaling dal uren abbonement

• 22 april 2015
  • 4 reacties
  • 158 Bekeken

Ik heb zojuist een daluren abbo aangevraagd, en er staat dat je via ideal moet betalen. Nu had ik me gegevens ingevuld en op verder gedrukt maar toen is de pagina weggegaan zonder ideal in beeld te hebben gebracht. Is mijn Kaart nu besteld of is er iets fout gegaan en moet ik het opnieuw aanvragen
icon

Beste antwoord door Anonymous 22 april 2015, 21:46

Als u niet hebt betaald, kunt u er vanuit gaan dat uw bestelling mislukt is.
Heeft u het abonnement op een bestaande of op een nieuwe kaart aangevraagd?
In het eerste geval zult u vermoedelijk pas morgen een nieuwe poging kunnen wagen door een ontwerpfout in de webwinkel van de NS waar mislukte bestellingen als blokkerend product op een kaart aanwezig blijven.
In het tweede geval kunt u het nogmaals proberen.
Bekijk origineel

4 reacties

Ik heb zojuist een daluren abbo aangevraagd, en er staat dat je via ideal moet betalen. Nu had ik me gegevens ingevuld en op verder gedrukt maar toen is de pagina weggegaan zonder ideal in beeld te hebben gebracht. Is mijn Kaart nu besteld of is er iets fout gegaan en moet ik het opnieuw aanvragen

Hallo jahudy en welkom op het NS Forum. Wat theofiel zegt klopt, als de betaling niet is gelukt wordt de bestelling automatisch geannuleerd en kun je de volgende dag een nieuw abonnement bestellen. Maar ook wat Michiel heeft aangegeven er is momenteel een storing in onze webshop. Dus hou de site vooral in de gaten wanneer je een nieuw abonnement wil bestellen.
Er is op dit moment sprake van een storing bij de NS Webwinkel.

ik heb de kaart op een nieuwe aangevraagd. Maar het is dus niet zo dat ze het automatisch incasseren? of dat ik ineens 2 kaarten krijg opgestuurd:D
Als u niet hebt betaald, kunt u er vanuit gaan dat uw bestelling mislukt is.
Heeft u het abonnement op een bestaande of op een nieuwe kaart aangevraagd?
In het eerste geval zult u vermoedelijk pas morgen een nieuwe poging kunnen wagen door een ontwerpfout in de webwinkel van de NS waar mislukte bestellingen als blokkerend product op een kaart aanwezig blijven.
In het tweede geval kunt u het nogmaals proberen.

Reageer