betaling factuur | NS Community

betaling factuur

  • 11 May 2021
  • 4 reacties
  • 106 Bekeken

Ik heb nu een dubble betaling gedaan van €7,90 ik zou graag een keer €7,90 terug willen hebben 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ja, uitgangspunt is uiteraard wel dat er voldoende saldo beschikbaar is. NS neemt het ruim en er wordt alleen op werkdagen afgeschreven.

De kosten van mijn abonnement over februari zouden afgeschreven moeten worden rond 28 februari, dat is nog niet gebeurd. Kan ik erop vertrouwen dat het gewoon later gebeurt?

Badge +3

In principe zou een dubbele/onbekende betaling (al dan niet voorzien van een betalingskenmerk of factuurnummer) automatisch teruggeboekt moeten worden, maar contact opnemen kan natuurlijk nooit kwaad.

Goedemorgen! Welkom bij de Community!

Vervelend dat je de betaling tweemaal hebt overgemaakt. Ik zou je willen aanraden om even contact op te nemen met onze Klantenservice. Dit kan via Live Chat, Twitter, Facebook of telefonisch. Let er wel op, dat als je de betaling korter dan 3 dagen geleden hebt gedaan, de betaling nog niet zichtbaar is. Als je de betaling dus pas net hebt gedaan wil ik je aanraden nog even te wachten met contact opnemen :smile: .

Reageer