beantwoord

Betaling ov chipkaart

• 27 november 2014
  • 3 reacties
  • 157 Bekeken

Hallo,

Ik heb een maand abonnement op mijn ov. Elke maand wordt het afgeschreven van mijn bankrekening. Alleen ben ik vergeten het geld het erop te zetten. Het word rond de 22 ste eraf geschreven maar ik kreeg een bericht dat ik het snel moest betalen... Nu heb ik het geld op mijn bankrekening gezet, moet ik de NS bellen zodat ik het betaald heb? Hopelijk is dit geen probleem
Mijn excuses..

mvg,

Lieke
icon

Beste antwoord door Gert-Jan G 27 november 2014, 23:59

Dat ligt eraan wat er door NS gevraagd is. Als je een acceptmail of acceptgiro hebt gekregen moet je zelf het bedrag overmaken wanneer NS aangeeft de incasso nogmaals te proberen is het voldoende om je bankrekening op te vullen. Bellen is het snelste, kan je verhogingen/incassokosten schelen en kost niet heel erg veel. (lokaal tarief)
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge
Dat ligt eraan wat er door NS gevraagd is. Als je een acceptmail of acceptgiro hebt gekregen moet je zelf het bedrag overmaken wanneer NS aangeeft de incasso nogmaals te proberen is het voldoende om je bankrekening op te vullen. Bellen is het snelste, kan je verhogingen/incassokosten schelen en kost niet heel erg veel. (lokaal tarief)
Reputatie 1
Waarschijnlijk heb je een jaarabonnement die je betaalt per maand als dit zo is zal men ook nog op een
later tijdstip een incassopoging doen.
Maar om problemen voor te zijn zou je de Klantenservice kunnen bellen 030-7515155
Hallo Liekeex,

Welkom op het NS Serviceforum. Gert-Jan G heeft het juiste antwoord al gegeven.

Het topic heb ik voor de vindbaarheid naar het subforum 'abonnementen' verplaatst.

Vriendelijke groet,
Herman NS

Reageer