Skip to main content
Antwoord

Betaling wordt verwerkt, kan ik reizen?

  • June 16, 2022
  • 3 reacties
  • 283 Bekeken

Hallo!

ik ben onlangs overgestapt van ns flex naar weekend vrij, hierdoor moest ik meteen de nieuwe factuur betalen. Die heb ik gisteren betaald, alleen er staat nog steeds bij dat de betaling verwerkt wordt.

Zaterdag wil ik gebruik maken van mijn nieuwe weekend vrij abbonement. Kan ik deze al gebruiken dan, aangezien ik wel betaald heb? Als ik in mijn Ns kijk dan zie ik ook staan dat dit abbo actief is. 

Ik zou het zonde vinden als ik deze dus niet zaterdag kan gebruiken omdat de verwerking zolang duurt. Aangezien ik het abbo speciaal voor dit weekend aangevraagd heb. 

groet!

 

 

Beste antwoord door Robert B

Welkom bij de NS Community!

Als je al NS Flex had en vandaag (vrijdag) Weekend Vrij wilde, dan kijk in Mijn NS (website) wat er staat.

Daar staat dus als het goed is Flex Weekend Vrij. Wel inchecken na 18:25 op vrijdag natuurlijk!

3 reacties

Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • Antwoord
  • June 16, 2022

Welkom bij de NS Community!

Als je al NS Flex had en vandaag (vrijdag) Weekend Vrij wilde, dan kijk in Mijn NS (website) wat er staat.

Daar staat dus als het goed is Flex Weekend Vrij. Wel inchecken na 18:25 op vrijdag natuurlijk!


  • Auteur
  • Intercity
  • June 17, 2022

Welkom bij de NS Community!

Als je al NS Flex had en vandaag (vrijdag) Weekend Vrij wilde, dan kijk in Mijn NS (website) wat er staat.

Daar staat dus als het goed is Flex Weekend Vrij. Wel inchecken na 18:25 op vrijdag natuurlijk!

Ja alleen vorige week stond deze op geblokkeerd, omdat ik die factuur nog niet betaald had. Dus toen had ik nog gewoon mijn oude abbo, ns flex. Alleen nu heb ik wel betaald, alleen moet de betaling verwerkt worden. Ziet de ns dit ook als betaald, dus is de blokkering opgeheven?


Maxime NS
  • Oud Moderator
  • June 18, 2022

Als een factuur na 3 betalingsherinneringen nog niet is betaald, dan wordt het abonnement stopgezet. Als inmiddels de factuur is voldaan, dan kan je een nieuw abonnement bestellen. Je kan even contact opnemen met onze klantenservice om na te vragen of de betaling binnen is.