beantwoord

betalingsherinnering

  • 23 april 2020
  • 1 reactie
  • 107 Bekeken

Ik heb mijn flex abonnement gewijzigd. Het reizen in daluren stopgezet waardoor ik geen €5 per maand meer hoef te betalen. Ik heb ook heel netjes het teveel betaalde terugontvangen. Tot mijn verbazing werd er de daaropvolgende maand weer €5 van mijn rekening gehouden met automatische incasso. Ik heb dit bedrag gestorneerd en krijg nu een betalingsherinnering voor deze €5. Hoe kan dit?

icon

Beste antwoord door MoDe 23 april 2020, 12:28

Het is niet slim om een incasso te storneren. Om een incasso procedure te voorkomen, kunt u het beste wel betalen en contact opnemen met NS klantenservice bij voorkeur via Twitter Facebook of chat. Zij kunnen met u meekijken. Wij kunnen hier op deze community niet bij klantgegevens.

 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Het is niet slim om een incasso te storneren. Om een incasso procedure te voorkomen, kunt u het beste wel betalen en contact opnemen met NS klantenservice bij voorkeur via Twitter Facebook of chat. Zij kunnen met u meekijken. Wij kunnen hier op deze community niet bij klantgegevens.

 

Reageer