beantwoord

Betalingsregeling treffen ns flex

• 2 March 2020
  • 1 reactie
  • 417 Bekeken

LS,

Ik heb een NS flex abonnement en door omstandigheden heb ik mijn factuur van januari niet kunnen betalen. Ik heb gebeld met de klantenservice voor een betalingsregeling; want ik kan het bedrag niet in één keer betalen. Vanuit daar werd ik naar hier verwezen om het voor te leggen. Ik hoor graag wat mogelijk is.

MVG,

Robin

icon

Beste antwoord door Stijn NS 2 March 2020, 10:51

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemorgen Robinvb en welkom bij de NS Community!

Ik vind het ontzettend vreemd om te lezen dat je naar de Community bent doorverwezen hiervoor, want wij kunnen je hier in geen geval meer mee helpen dan een collega kan via de Klantenservice. De Community is in eerste instantie een reiziger-helpt-reiziger platform, met verzoeken gerelateerd aan een abonnement kun je hier niet echt terecht. Het zou kunnen dat je bent doorverwezen naar een tekstueel Klantenservice kanaal, zoals Twitter en Facebook, of chat (optie rechtsboven), als er voor jouw vraag bijlagen wenselijk zijn. Die kun je daar namelijk aanleveren, wat telefonisch niet mogelijk is.

Ik zal je hiermee in ieder geval niet kunnen helpen, maar ook algemeen gezien zijn betalingsregelingen via ons niet mogelijk. Enkel in uitzonderlijke gevallen of buitengewoon hoge bedragen kan er gekeken worden naar een tussenweg, maar daar kan een telefonische medewerker je net zo goed mee helpen.

Reageer