beantwoord

Bewijs van abbonement

• 22 september 2017
  • 6 reacties
  • 245 Bekeken

Beste NS,

Mijn werkgever wilt graag dat ik een bewijs heb van mijn Dal vrij abonnement. eerder willen zijn de kosten daar van niet vergoeden.
Ik heb ik hij bij abonnement en mijn partner het hooft abonnement.
Is het mogelijk dat ik een bewijs krijg van het bij abonnement en dat dat 42 euro per mand koste voor mij werkgever.

Ik hoor het graag

Groetjes Paul Dofferhoff
icon

Beste antwoord door Thomas NS 22 september 2017, 11:20

Hallo Paul en welkom op het NS Serviceforum.

Het bijabonnement zal in de factuur komen te staan van de hoofdabonnementhouder binnen dienst MijnNS omgeving. Heb je hier al naar gekeken? Hier is ook een PDF van de printen en te versturen naar jouw werkgever of eventueel als PDF naar jouw werkgever te sturen. Heb je hier genoeg informatie over, of kan ik je verder nog ergens mee helpen?
Bekijk origineel

6 reacties

Misschien dat de NS u periodiek een gespecificeerde factuur kan sturen.
Reputatie 7
Hallo Paul en welkom op het NS Serviceforum.

Het bijabonnement zal in de factuur komen te staan van de hoofdabonnementhouder binnen dienst MijnNS omgeving. Heb je hier al naar gekeken? Hier is ook een PDF van de printen en te versturen naar jouw werkgever of eventueel als PDF naar jouw werkgever te sturen. Heb je hier genoeg informatie over, of kan ik je verder nog ergens mee helpen?
Beste NS, voor parkeren moet ik bij mijn gemeente een bewijs van abbonoment overleggen.
Bestaat er een mogelijkheid dat ik deze kan krijgen?
Welkom bij de Community, Sander.

Bedoel je een bewijs van je NS abonnement? Mits je deze online of telefonisch hebt gekocht kan je via Mijn NS een factuur van je abonnement vinden. Ik ga er vanuit dat dit volstaat als bewijs van je abonnement. Als je het abonnement in de kaartautomaat hebt gekocht (bijvoorbeeld een maandabonnement Altijd Voordeel) zal er geen factuur van worden opgemaakt.
Ik heb nu een factuur gevonden dit zal wel voldoende zijn bedankt voor uw bericht.

Gr sander
Top! 🙂

Reageer