beantwoord

Bij welk automaat kan een product gedeactiveerd worden?

• 1 september 2014
  • 3 reacties
  • 164 Bekeken

hoi welke automaat bedoelen jullie is het op het station of in de winkels.Ik moet nl ook nog die van mij deactiveren
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 1 september 2014, 19:41

Welkom op het NS serviceforum caca1964! Ik heb de titel van je topic aangepast en je topic naar Abonnementen verplaatst om de vindbaarheid te vergoten. Als je een NS abonnement wilt deactiveren dan kan je dit, zoals De luchtmacht aangeeft, inderdaad doen bij een kaartautomaat op het station. Daarnaast kan het ook bij oplaadpunt in bijvoorbeeld de Albert Heijn doen. Via de adresvinder kan je kijken welke voor jouw dichtbij is.
Bekijk origineel

3 reacties

Ik heb geen idee wat je van plan bent en wat je wilt deactiveren, maar als NS het over een automaat heeft, dan kan de handeling die je wilt uithalen zeker bij een automaat op het station.
Welkom op het NS serviceforum caca1964! Ik heb de titel van je topic aangepast en je topic naar Abonnementen verplaatst om de vindbaarheid te vergoten. Als je een NS abonnement wilt deactiveren dan kan je dit, zoals De luchtmacht aangeeft, inderdaad doen bij een kaartautomaat op het station. Daarnaast kan het ook bij oplaadpunt in bijvoorbeeld de Albert Heijn doen. Via de adresvinder kan je kijken welke voor jouw dichtbij is.
Hoi ja dat is goed maar ik heb er geld opgezet bij albert heijn maar zie niet dat het gedactiveerd is .

Reageer