beantwoord

Bijabonnement bij Weekendvrij, kaart vergeten

• 10 september 2019
  • 2 reacties
  • 74 Bekeken

Ik heb een Weekend Vrij abonnement en mijn dochter heeft een Bijabonnement. Nu was ze recentelijk haar OV kaart vergeten. De vraag is, hoe kan zij (of ik) het bedrag wat ze nu heeft moeten betalen daar ze de OV kaart niet kon laten zien, terugkrijgen? Wat moet ze, of ik, doen?
icon

Beste antwoord door Thom 10 september 2019, 11:06

Neem contact op met Klantenservice. Een eerste boete kan nog wel eens worden kwijtgescholden als uw dochter correct meewerkte. Normaal heeft ze een boetekenmerk gekregen en anders staat die op de acceptgiro. 030 7515155 als u veel heeft uit te leggen, en anders zijn sociale media sneller.

Overigens mag uw dochter een keer het abonnement vergeten, en dan is het helemaal snel op te lossen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Neem contact op met Klantenservice. Een eerste boete kan nog wel eens worden kwijtgescholden als uw dochter correct meewerkte. Normaal heeft ze een boetekenmerk gekregen en anders staat die op de acceptgiro. 030 7515155 als u veel heeft uit te leggen, en anders zijn sociale media sneller.

Overigens mag uw dochter een keer het abonnement vergeten, en dan is het helemaal snel op te lossen.
Hallo digilive en welkom bij de NS Community.

Het advies van Thom is perfect. De Klantenservice kan hierin je hulp zijn. Wacht even totdat je de acceptgiro binnen hebt dan kunnen we het in 1 keer oppakken. Kom je er zo verder uit?

Reageer