beantwoord

Bijabonnement in NS flex

• 11 januari 2020
  • 7 reacties
  • 126 Bekeken

Ik lees eigenlijk niks over bijabonnementen in NS flex. Dat scheelt toch echt een hoop geld.

Weet iemand hier iets van en hoe af te sluiten in NS flex? Ik heb Dalvrij.

Thanks

icon

Beste antwoord door Momo 11 januari 2020, 20:29

Bijabonnement zijn momenteel nog niet mogelijk met NS Flex. Zou wel vanaf 2021 het geval zijn wanneer de meeste klassieke abonnement overgaan naar Flex.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Bijabonnement zijn momenteel nog niet mogelijk met NS Flex. Zou wel vanaf 2021 het geval zijn wanneer de meeste klassieke abonnement overgaan naar Flex.

Reputatie 3

Wat Momo zegt is trouwens hier te lezen. 

Ik vraag dit omdat eind dit jaar onze Dalvrij abonnementen automatisch NS flex worden, las ik in een email

Dus tot ergens in 2021 veel hogere kosten voor mijn partner met de trein. Dat scheelt 60 euro per maand. Is niet niks lijkt mij.

Reputatie 7
Badge +3

Op dit moment kunt u nog gebruik maken van een bijabonnement. Wanneer de klassieke abonnementen overgaan naar NS Flex zullen ook de gezinspakketten beschikbaar zijn. Hoe dat er precies uit komt te zien en of de prijzen gelijk zijn aan de huidige bijabonnementen weet ik ook niet.

Ik vraag dit omdat eind dit jaar onze Dalvrij abonnementen automatisch NS flex worden, las ik in een email

Op het moment dat jullie verplicht overgaan naar Flex krijgt uw partner dezelfde korting die ze nu krijgt met het bijabonnement als er nog geen Flex-variant is. 

Op het moment dat de bijabonnementen wel beschikbaar zijn voor Flex, ga ik er van uit dat uw partner moet overstappen naar de nieuwe versie om de korting nog te krijgen.

De wijziging naar Flex zou dus niets extra mogen kosten bovenop de normale prijsaanpassing die voor iedereen geldt.

Dit staat ergens in het lange topic over de abonnementen-update. 

Badge +3

De info op https://www.ns.nl/klantenservice/wijzigen/bijabonnement-wijzigen.html klopt niet.

Kids Vrij is al lang niet meer te bestellen als bijabonnement en sterker nog, als je het vinkje aan zet op de bestelpagina loop je vast.

Dat is al lang bekend. Vinkje moet uit dus.

Reageer