beantwoord

Bijabonnement Kids Vrij aanvragen

Ik heb vorige week een Dal Voordeel pas aangeschaft nu wilde ik de kids vrij bestellen want die zou ik er gratie,s bij kunnen bestellen maar geen idee hoe ik het moet bestellen zo dat ik geen 15 euro er voor moet betalen
is hier een code voor die ik moet invullen evt
graag zou ik willen horen op welke juiste manier ik deze kids vrij gratie,s bestellen kan gr marjolein
icon

Beste antwoord door Ramon NS 24 maart 2014, 13:41

Dag Marjolein. Welkom op ons forum. Ik heb je topic even verplaatst en het onderwerp aangepast zodat deze beter te vinden is voor reizigers met eenzelfde vraag. Het is inderdaad enkel mogelijk om via je Mijn NS-account een Bijabonnement aan te schaffen. Je dient dan al wel je OV-chipkaart gekoppeld te hebben aan het Mijn NS-account. Om in aanmerking te komen voor een gratis Kids Vrij dient het kind al wel in het bezit te zijn van een persoonlijke OV-chpkaart. Hier lees je meer informatie over het bestellen van een Bijabonnement. Groet Ramon
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 1
Als je inlogt bij Mijn NS op www.ns.nl, kun je op de pagina "Mijn producten" gratis het Kids Vrij abonnement bijbestellen.
super bedankt
toch raar ik krijg steeds dat ik 15 euro moet betalen
vul mijn eigen gegevens van de ov kaart in
Persoonlijke inlog
Meer informatie over Mijn NS en account aanvragen
Inloggen zakelijk account (jaarabonnementen)
Inloggen zakelijk account (NS-Business Card)
dit staat bij mijn ns
klik dan op kidsvrij maar moet steeds betalen kan ik ook morgen bellen voor evt hulp of uitleg
Reputatie 1
Ja, dan moet je op 'persoonlijke inlog' klikken (ik ga ervan uit dat je al een account hebt bij Mijn NS). Als je bent ingelogd, krijg je links allemaal tabbladen waaronder "mijn producten". Daar kun je dan gratis het kids vrij abonnement aanvragen.
Dag Marjolein. Welkom op ons forum. Ik heb je topic even verplaatst en het onderwerp aangepast zodat deze beter te vinden is voor reizigers met eenzelfde vraag. Het is inderdaad enkel mogelijk om via je Mijn NS-account een Bijabonnement aan te schaffen. Je dient dan al wel je OV-chipkaart gekoppeld te hebben aan het Mijn NS-account. Om in aanmerking te komen voor een gratis Kids Vrij dient het kind al wel in het bezit te zijn van een persoonlijke OV-chpkaart. Hier lees je meer informatie over het bestellen van een Bijabonnement. Groet Ramon
Ik zit een beetje met hetzelfde: ik heb mijn kaart gekoppeld maar ik zie nu nergens in 'mijn producten' de optie voor Kids-vrij staan. Kan dat komen omdat mijn nieuwe Dalvoordeel abonnement pas over 10 dagen actief wordt?
Hallo Hoevenpe,

Dat is de reden inderdaad. Als je een bijabonnement niet direct aanvraagt, kan dat pas weer als je abonnement is ingegaan. Vanaf 16 juni krijg je dus de mogelijkheid om een bijabonnement aan te vragen in je Mijn NS account.
Hallo,

ik heb precies hetzelfde.
ik heb een dalvoordeel abonnement en ik wil een kids vrij abonnement bijbestellen,maar als ik naar mijn producten ga staat er nergens iets wat met bijabonnementen te maken heeft.
ik denk dat dit een fout in het systeem is, aangezien zoveel mensen hetzelfde probleem hebben.
Ik hoop dat dit snel opgelost kan worden.
Ik had zelf dit weekend ook een 'leuke':

Na 10 werkdagen ging op 16-6 mijn Dalvoordeel Abonnement in, toen verscheen op de site inderdaad de mogelijkheid om KidsVrij te koppelen. Direct gedaan en de producten dezelfde dag nog opgehaald bij een automaat.

Nu ging ik dit weekend met mijn zoon met de trein, maar begon de paal te roepen dat er 'onvoldoende saldo' op zijn kaart op zou staan. De enige kaartautomaat was erg druk en ik zou zeker de trein gaan missen, dus zonder hem in te checken maar de trein in...

Op onze bestemming toch eens langs een infopunt gelopen en daar bleek dat zijn 'KidsVrij' pas 16-7 in zal gaan?? Toen maar een railrunner gekocht want blijkbaar kon hij helemaal nog niet gratis reizen. Heel onduidelijk allemaal, want die mevrouw op dat infopunt kon ook niet de datum naar voren halen.
Hallo Ramon,

Wil graag een gratis kids vrij bijabonnement bestellen. Heb een OV-chipkaart aangeschaft voor mijn dochter, mijn ov-chipkaart gekoppeld. Maar ik zie als ik inlog bij Mijn NS en naar 'mijn producten' ga niet de mogelijkheid om het kids vrij abonnement aan te schaffen. Wat nu?

Hier lees je meer informatie over het bestellen van een Bijabonnement. Groet Ramon[/quote]
Hallo Erwinschievink,

Het is goed dat je al een OV-chipkaart hebt voor je dochter. Als jij contracthouder bent van één van onze nieuwe abonnementen, zoals Dal Voordeel, Altijd Voordeel, Weekend Vrij, Dal Vrij, Altijd Vrij en Traject Vrij kun je een bijabonnement aanvragen via je Mijn NS-account. Voorwaarde is wel dat je abonnement al is ingegaan.

Mocht dit niet zo zijn, dan mag je me een persoonlijk bericht sturen en ga ik graag met jou op zoek naar een goede oplossing.

Vriendelijke groet,
Herman

Reageer