beantwoord

Bijabonnement verlengen

• 4 juli 2014
  • 4 reacties
  • 226 Bekeken

Hallo,
Ik heb een aankondiging van verlenging NS-abonnement ontvangen (Weekend Vrij) zelfs een prijsverlaging komend jaar keurig allemaal maar ik heb ook een bijabonnement voor mijn vrouw met ingangsdatum 23-08-2013 nu wil ik dit bijabonnement opnieuw aanvragen voor het komende jaar met ingangsdatum 23-08-2014 maar krijg nu steeds na het invullen van de gegevens een foutmelding (Bij het opvragen van de gewenste informatie is iets fout gegaan) heeft dit iets met de ingangsdatum te maken want de eerst volgende keuze is pas 23-09-2014 en dan zou mijn vrouw een maand lang geen gebruik kunnen maken van dit abonnement, bij voorbaat bedankt bedankt voor uw antwoord.
icon

Beste antwoord door Wandelaar 9 juli 2014, 18:50

Hallo Marjan,

Inmiddels is het probleem opgelost, ik heb het bestel probleem trouwens nog enige dagen gehad totdat ik een e-mail ontving dat het bijabonnement ging verlopen en ik deze e.v.t. weer kon bestellen voor een jaar, ik dacht toch maar maar weer eens proberen je weet maar nooit en ja hoor nu kon ik wél het bijabonnement bestellen dus ik wacht volgend jaar maar eerst het kennisgeving e-mail bericht af voordat ik weer gaat bestellen, toch bedankt voor de moeite en de aangedragen tijdelijke oplossing die dus nu niet meer nodig is.
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Wandelaar,

Vreemd dat je het bijabonnement niet per 23-08-2014 aan kunt vragen, maar alleen per 23-09-2014. Kun je je NAW gegevens en geboortedatum in een privébericht sturen? Dan ga ik kijken of ik de oorzaak hiervan kan achterhalen.

Groet,
Marjan
Hallo Marjan,

Tsja ik krijg nu de melding "Uw OV-chipkaart 35280................ is ongeldig." terwijl we deze kaart al een jaar gebruiken en ook is keurig de reishistorie van deze kaart te bekijken, ik denk dat de website m.b.t. dit product aanvragen niet goed functioneert. Ik heb u inmiddels inmiddels PB gestuurd met mijn gegevens. Bedankt.
Hallo Marjan,
Inmiddels is het probleem opgelost, ik heb het bestel probleem trouwens nog enige dagen gehad totdat ik een e-mail ontving dat het bijabonnement ging verlopen en ik deze e.v.t. weer kon bestellen voor een jaar, ik dacht toch maar maar weer eens proberen je weet maar nooit en ja hoor nu kon ik wél het bijabonnement bestellen dus ik wacht volgend jaar maar eerst het kennisgeving e-mail bericht af voordat ik weer gaat bestellen, toch bedankt voor de moeite en de aangedragen tijdelijke oplossing die dus nu niet meer nodig is.
Fijn dat het probleem zo is opgelost 🙂

Reageer